woensdag 22 april 2015

Wishlist april 2015

In november plaatste ik mijn laatste Wishlist. Daar had ik 8 items neergezet waarvan ik er nu 5 heb. Helaas ben ik nog steeds niet naar soldaat van oranje geweest. En disney On ice ging ook niet door. Maar daarentegen heb ik wel een polaroid camera, een animator doll, de bambi parfum en nog veel meer dingen tegenover staan. Deze keer kon ik me niet tegenhouden om weer disney items uit te zoeken die ik echt wil hebben. 


De disney artikelen 
Disney animator doll - cinderella 
Mijn verzameling is nog niet compleet. In totaal moet ik nog 5 animator dolls. En ik kan niet wachten tot ik zel allemaal heb. Ik bestel ze gewoon heel makkelijk via de disney store. 
Olaf pillow
Alleen echte frozen fans weten dat deze qoute van olaf is. Je kunt niet meteen zien dat het van disney afkomstig is maar toch is het dat wel. Ik houd ervan. En de qoute is geweldig. 
Mickey mouse shoes
Ik zag ze gisteren voorbij komen op de disneyblog. Mijn gedachte was meteen "ik moet ze hebben" ze zijn zo geweldig en volgens mij kun je ze nog met best veel combineren. En wat zijn ze schattig. 
Essence cinderella - highlighter 
Eind april liggen ze dan eindelijk in de kruidvat. En ik ga er zeker een scoren. Ben al druk in de gaten aan het houden of ze er nu eindelijk liggen. 

Kopere wasmand
Koper ik ben er dol op. Het staat super leuk. Mijn wasmand is pasgeleden gesneuveld en nu ben ik opzoek naar een nieuwe en ik vond deze koperen wasmand toch wel heel erg leuk! 
Camera tas
Pasgeleden kocht ik de fujifilm instax mini 8 bij de hema. En ik wil hem graag goed beschermen dus ben ik opzoek naar een goede, stevige en leuke tas. 
Panda oortjes
Ik ben er dol op van die aparte dingen. Toen ik deze panda oortjes zag vond ik meteen dat ik ze moet hebben. Binnenkort maar bestellen denk ik :3
Swarovski armband - cinderella 
Oke dit is dan echt het laatste disney item. Zo mooi, zo glamerous, zo elegant. Ik houd ervan. De roze steentjes zijn heel erg mooi en het vlindertje maakt het echt af. Deze armband is zo mooi. Ik wil hem het liefste nu hebben. 

Dit was mijn Wishlist. Ik ben benieuwd wat ik bij de volgende Wishlist allemaal heb gekocht. Want van de wislist van november heb ik toch 5 van de 8 dingen gehaald. Wat ik zeker ga halen is de animator doll, de essence highlighter en een tasje voor mijn polaroid camera. En de rest weet ik nog niet zeker. Maar zeg nooit nooit. 

Wat staat er op jou Wishlist?

Veel liefs, maxine




4 opmerkingen:

  1. Pg Slot รวม ตลาดเกมออนไลน์ในขณะนี้นั้นเติบโตขึ้นอย่างเร็วจนกระทั่งไม่ได้นึกฝัน pg slot มีผู้เล่นมากมายก่ายกองสนใจกับเกมสล็อตออนไลน์ด้วยเหตุว่าสามารถสร้างผลกำไรอย่างมากมาย

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ทางเข้า PG แนะนำทางระบบ PG จะมีวิธีการเข้าสู่ระบบที่แตกต่างจากการเข้าสู่ระบบอื่นๆ เพราะระบบpg slot

    BeantwoordenVerwijderen