maandag 20 april 2015

Op naar de examens

Leerjaar drie zit er nu dan echt op. Afgelopen vrijdag nog voor 10minuten naar school geweest. Je kent het wel zo'n kort gesprek over hoe het gaat, hoe je ervoor staat, en hoe je er in de klas voor staat. En bij mij is het altijd positief. Ik sta vaak binnen 2 minuten weer buiten. Alleen deze keer duurde het iets langer. Wel 4 minuten NIEUW RECORD!



Voor ik op school was kreeg ik een appje van een klasgenoot van mij. Ze zei dat er maar drie mensen waren met alle studiepunten. En ik was aan het duimen dat ik dat was. Want ja ik kreeg niks te horen over een toets die ik niet gehaald had. Dusja ik verwachte wel dat ik over was. Alleen het was nog niet zeker. Toen ik daar binnen zat begon ik daar over van. "Ja er zijn er niet veel die alle studiepunten hebben toch?"  En toen noemde ze wel wat meer dan drie namen op. En eerlijk gezegd had ik het van die mensen wel verwacht. 

Ik weet nog dat ik in de jaren hiervoor steeds aan het stressen was. Ik heb twee keer op het randje gestaan van blijven zitten. En dit jaar is dat geen enkele seconde in mijn buurt geweest. Echt een heerlijk gevoel. Nu wachten tot september, dan begint mijn laatste schooljaar. Wat komt het toch dichtbij! Kan gewoon niet wachten. 

Helaas heb ik afgelopen week wel weer een tegenslag meegemaakt. Afgelopen woensdag had ik mijn sportexamen. Hiervoor moest ik 8 mensen regelen die voor mij naar mijn school wouden komen. De avond ervoor was het me gelukt. Ik had 8 personen! Me dag kon niet meer stuk. Helaas duurde de pret niet voor lang want een uur nadat ik 8 personen had gevonden kreeg ik een appje van een van de deelnemers. Ze kwam niet meer. En de grond zakte weer onder me weg. De volgende dag werd ik gebeld met dat de examen niet door kon gaan. Dus helaas heb ik mijn examen niet kunnen herkansen. En moet ik het weer opnieuw doen in de zomervakantie. 

Vandaag ging het me iets beter af. Ik had mijn laatste examen van dit jaar. Het front-office examen. Ik was er super zenuwachtig voor maar het moet gewoon goed komen. Ik hoop het! Dit weekend had ik even nog de laatste aanpassingen gedaan in mijn reserveringssysteem en dan ben ik er helemaal klaar voor. En ik ging er ook 100% voor. Ook al weet ik dat als er iemand recht op me vingers kijkt er heel zenuwachtig van wordt. Maar het komt goed en zo niet dan toch! Uiteindelijk viel het reuze mee. Ik merkte niet eens is dat diegene erbij zat. Pas toen een van de gasten vergeten was wat zij moest zeggen. Dat was wel even grappig om te zien.

Ik krijg over ongeveer drie weken de uitslag. En ik hoop maar op goed nieuws. 

Veel liefs, maxine
Nu heb ik VAKANTIE :D 




2 opmerkingen:

  1. pg slot asia สล็อต เป็นเว็บไซต์พนันสล็อตออนไลน์ ลำดับหนึ่ง ที่คนอีกหลายๆคนนั้นต้องเคยได้ฟังชื่อนี่กันมาบ้างแล้วเพราะเว็บไซต์ของพวกเรานั้น PG SLOT เปิดให้บริการโกรธยะหนึ่ง

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ทางเข้า PG แนะนำทางระบบ PG จะมีวิธีการเข้าสู่ระบบที่แตกต่างจากการเข้าสู่ระบบอื่นๆ เพราะระบบpg slot

    BeantwoordenVerwijderen