donderdag 7 mei 2015

Cinderella Highlighter

Na  lang wachten waren ze dan eindelijk te koop. De producten van Essence Cinderella collectie. Vanaf het moment dat ik op andere blogs de collectie zag staan stond ik al met smacht te wachten tot de producten te koop waren. En afgelopen weekend was het dan eindelijk zover. Ik kocht de highlighter, De blush en een nagellakje van deze Cinderella collectie.


Deze highlighter is vernoemd naar "01 the glass slipper" het glazen muiltje die Cinderella verliest opweg naar huis. Deze Essence Cinderella highlighter is te koop bij de kruidvat en bij de trekpleister.

De  verpakking is gemaakt van plastic. Je kunt er gewoon doorheen kijken en hierdoor zie je de highlighter heel goed. De highlighter heeft een mooi patroon met roosjes. Dit maakt de highlighter schattig en heel mooi. Zo mooi dat je het eigenlijk niet wilt gebruiken. 
De kleur van de highlighter is heel erg licht roze met kleine subtiele glitters. Zo op het oog vind ik het een hele mooie hightlighter.

De pigmentatie is heel goed. Na een lichte aanraking heb je al veel product op je vinger. Nu zie je veel meer glitters dan als het in de verpakking zit. Nu oogt de kleur ook iets meer naar wit. De glitters zijn heel subtiel. Hier ben ik echt heel er dol op. Echt een hele mooie highlighter. 
    Zonder highlighter                                Met highlighter
Deze highlighter is echt de prijs waard. Voor 3,59 kun je hem al thuis hebben liggen. En dan heb je 9gram. Echt een goedkope goede highlighter. Ik zeg kopen dus! 

Deze mooie highlighter krijgt  van mij een 8,5. Dus als je hem nog in de winkel ziet liggen zeg ik neem hem snel mee! want op=op

Heb jij deze highlighter al thuis liggen?

Veel liefs, Maxine 

6 opmerkingen:

  1. live22 live22 สิ่งที่ทำให้ Live22 ชนะใจแฟนเกมสล็อตมาอย่างนานเป็น PG การโฆษณากิจกรรมที่ไม่มีใครเหมือนแล้วก็อัพเดตเกมใหม่ทุกเดือนไม่ใช่เพียงแค่เฉพาะตัวเกมที่บันเทิงใจแค่นั้นนะ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. พีจีสล็อต ทีเกี่ยวกับการเล่นเกมที่ถูกออกแบบมาให้เล่นในแบบของการเดิมพันเงินจริง โดยในเกมนี้มีโอกาสให้ได้รับรางวัลทางเงินจากการเดิมพันที่ PG SLOT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ".แนะนำเลย เว็บนี้ทำเงินได้จริง ไม่มีโกง ถอนเท่าไหร่ก็จ่ายเร็ว ทำเงินได้หลักแสนก็ถอนได้ ปั่นสล็อตทุกค่าย แจกโบนัสทุกวัน สล็อตทดลองเล่นฟรี pg กดเข้ารับโบนัสง่าย ไม่มีเงื่อนไขใดๆ แจกทุกวันให้กับสมาชิกอย่างแน่นอน รับประกันรีวิวจริง
    "

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "รีวิวเว็บที่เล่นจริง ทำเงินได้ไว สล็อตออนไลน์ เล่นได้เพียงไม่กี่นาที ก็สามารถทำเงินได้แล้ว สล็อตเว็บใหม่ รวมเกมมากมาย ทำเงินได้สูงสุดหลักแสนบาท เล่นเวลาไหนก็สามารถทำเงินได้ เว็บทำเงินโบนัสแตกง่าย ถอนไวมาก
    "

    BeantwoordenVerwijderen