zondag 12 april 2015

Violetta

Via Netflix raakte ik verslaafd aan een nieuwe serie. Namelijk Violetta. Niet echt eem serie die je verwacht bij iemand van mijn leeftijd. Het is meer iets voor de kinderen rond de 8 en 12 jaar.




Op mijn stage vroegen kinderen of ik muziek had van Violetta. Zelf had ik er wel soms van gehoord alleen wist ik niet echt wat het was. Toen ik weer thuis was zag ik de serie op Netflix staan. Spontaan besloot ik om het te gaan kijken. En ja hoor ik raakte er verslaafd aan. Binnen drie weken zag ik 80 afleveringen die per aflevering 45 min duurde. Dit zijn in totaal 60 kijkuren. Gewoon belachelijk veel als ik er nu over nadenk. 

Violetta is een serie die ontwikkeld is door disney Channel. In het begin werd hij alleen uitgezonden in Latijns Amerika en Italië. Dit was een jaar eerder dan dat hij in Nederland op tv te zien was. Violetta heeft nu al drie seizoenen. Seizoen drie is in het begin van april begonnen op disney Channel. Op dit moment staat alleen seizoen 1 op Netflix. 


De serie gaat over Violetta. Ze is een tiener die terug verhuisd naar de stad waar ze geboren is. Violetta heeft haar talenten geërfd van haar moeder. Alleen haar vader wilt niet dat haar hetzelfde gebeurt als haar moeder. Zij was omgekomen bij een tragisch ongeval. Na dit ongeval besloot violetta's vader het verleden te verzweigen. Ondertussen ontdekt violetta wat haar droom is en probeert hem waar te maken. Dit gaat helaas niet met weinig slag en stoten. Ze krijgt te maken met liefde, leugens, vriendschappen, vijanden en familieleden. 

Zelf vind ik het echt een goede serie. De liedjes die erin voor komen zijn echt heel mooi. De georografien zijn ook echt heel leuk. Zelf zou ik nu echt op deze school willen zitten. Niet alleen dit is heel leuk ook de verhaallijn is goed. Er waren alleen enkele dingen waar ik me aan stoorde en dat was de Nederlandse versie van jade. En ook haar acteerwerk irriteerde me. Je ziet ook wel dat sommige mensen die mee doen beginnende acteurs zijn. En je ziet ze allemaal steeds verbeteren. Heel leuk om te zien. 

Ik geef deze serie een 8/10 

Heb jij al ooit een aflevering van violetta gezien?
Veel liefs, maxine







5 opmerkingen:

  1. Ik ken dit dus helemaal niet, maar nu weet ik waar mijn kleine nichtje het laatst over had!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad erg populair, maar heb er zelf nog niet naar gekeken :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gclub8 คาสิโน รูปแบบใหม่ เปิด ให้บริการ 24 ชั่วโมง ด้วยระบบ ฝาก ถอนเงินแบบออโต้ PGSLOT จึงทำให้ได้รับความนิยม เว็บไซต์ คาสิโน ชั้น 1 อาณาจักรมีเพรียบ และ กองทัพเกมส์ เยอะมากนานา

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ลองเล่น Slot PG เป็นแนวทางที่ดีที่สุดที่คุณจะได้รับความสนุกทันทีวันนี้||มันมีการแข่งขันระหว่างคู่แข่งที่ทำให้คุณยืนยันความสนุกใน ออนไลน์ทุกวันนี้ด้วยเกมส์สล็อตของ PG SLOT

    BeantwoordenVerwijderen