donderdag 30 april 2015

Lookbook: Mickey Mouse Look

Op school sta ik ook al bekend als het Disney meisje. Dit is gekomen door mijn obsessie met mickey mouse shirtjes. Gelukkig is dit nu al minder en probeer ik er via andere manieren toch een beetje Disney in te gooien. Deze outfit is geinspireerd op mijn eigen stijl. Hier houd ik nu dus echt van. Ben jij benieuwd? Lees dan snel verder





Het idee van deze outfit ontstond doordat ik het rokje zag. Ik ben echt dol op jurkjes en rokjes. En deze vond ik gewoon mega schattig door de strik. Ik maakte de outfit niet af met een polkadot truitje omdat je dat wel verwacht bij een outfit die geinspireerd is door mickey mouse. Het is een outfit met een knipoog naar mickey mouse.


Wat vind jij van de outfit?
veel liefs, maxine

wegens wat omstandigheden heb ik niet geschreven. Ik vind het heel jammer om mijn blog minder aandacht te moeten geven. Want ja schrijven vind ik echt geweldig. Eerst die blogdip en dan nu iets anders. Heel erg jammer. Alleen ik ga me best doen om me weer te focussen. Het komt goed. Tot Snel! x



3 opmerkingen:

  1. สล็อตเว็บตรง โบนัสแตกบ่อยฝากถอนไม่มีขั้นต่ำ ผ่านระบบอัตโนมัติสะดวกสบายเล่นได้ทุกที่เกมสล็อตทำเงินให้คุณแบบไม่อั้น PG SLOT เว็บตรงแตกง่าย จัดเต็มทดลองเล่นได้เลยที่ pg-slot.game

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pg Slot เครดิตฟรี หรือ มีกิจกรรมที่แจกเครดิตฟรี PG SLOT มีโปรโมชั่นและก็ยังมีแอดมินทำงานที่จะรอเอาใจใส่ดูแลผู้เล่นตลอด 24ชั่วโมง ฝากไม่มีอย่างต่ำที่เว็บของเรา Pg-Slot.Game

    BeantwoordenVerwijderen
  3. วิธีการเข้าสู่ระบบ PGSLOT ง่ายๆไม่มีค่าธรรมเนียมใดๆ ที่จำเป็นต้องชำระเพื่อ สมัครใหม่PG SLOT ทั้งนี้เราขอแนะนำให้ท่านทำการตรวจสอบนโยบายการชำระเงินของเรา

    BeantwoordenVerwijderen