donderdag 9 april 2015

Een dipje

Ja en dan heb ik er last van. Ik heb geen inspiratie meer. Wat is er gebeurd. Nou ik zal het is vertellen. Doordat ik er een hele lange tijd uit lag was ik even mijn blog een soort van vergeten. Ik kreeg geen inspiratie meer binnen. Tot vanacht. Ja ik ben weer begonnen met schrijven! Heel blij wordt ik ervan dat het mij weer gelukt is.




Het begin van de dip
Alles begon doordat ik een week op stage moest zonder WiFi o.o een ramp waar ik niet op gehoopt had. Hierdoor raakte ik uit mijn ritme. En ik kwam er helaas ook niet meer in. Toen ik terug kwam van stage begon mijn laatste maand school. Een drukke tijd vol examens en toetsen. (Die ik volgens mij allemaal gehaald heb!) wat kan ik toch trots zijn op mezelf. Uiteindelijk was alles voorbij en kreeg ik een soort van vakantie. 

Vakantie:
Toen kwam het volgende probleem. Ineens had ik vakantie na al het harde werken. Super raar, ik kwam ineens in een zwart gat terecht. Ik wist niet wat ik moest doen. Zat soms dagen lang op de bank. Totdat het eigenlijk weekend werd. Heerlijk op pad met wat geld om te shoppen. Yay hier wordt ik altijd vrolijk van.

Geboorte:
En met Pasen was het dan eindelijk zover. Mijn nichtje Yana werd geboren. En wat is het een mooierd. Ik weet dat mijn zus soms me blog leest dus Denise als je dit leest nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Yana. Mijn zus heeft nu twee beeldschone dochters. Dit vind ik heel leuk om te zien. Yana is een echte paaskindje en in is 6 april om 01.43 geboren. 

Bloggen:
Het wordt weer even knokken om weer in het bloggers ritme te komen. En ik weet zeker dat het me gaat lukken. Gewoon weer wat peper in me kont duwen en er voor gaan. Het komt goed dat weet ik zeker.

Examens:
Het enigste wat ik nog even moet doen zijn twee examens. Deze zijn wel het belangrijkste van heel mijn opleiding. Dat komt doordat dit de kerntaken zijn. Ik ben er nu al zenuwachtig voor. Ik hoop echt dat het mij gaat lukken. 

Ik ben blij dat ik dit nu heb kunnen typen. Ik vind het echt verschrikkelijk dat ik menige tijd niks aan mijn blog heb gedaan. En ik voel me er ook schuldig over. Een dipje krijg je niet zomaar weg. Maar het moet wel. Spreek jullie snel weer.

Veel liefs, maxine




4 opmerkingen:

  1. Ach soms heb je dat, even zo'n blogdipje. Gaat vanzelf weer over. :)
    Succes met de examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achh..soms heb je een blogdipje, zelf heb ik nog geen dipje gehad misschien krijg ik er ooit ook 1 :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is heel irritant kan ik je vertellen, ik hoop het niet voor je.

      Verwijderen