vrijdag 10 april 2015

Opgemaakt maart 2015

Maart een heftige maand vol stress. En ik heb het overleefd. Ook heb ik in deze maand producten opgemaakt. Veel douche spullen zie ik zelf. Probeer mezelf steeds meer te focussen op het opmaken van producten. Alleen vaak betrap ik me er wel op dat ik iets anders ga gebruiken terwijl hetzelfde gewoon nog open op me kamer ligt. Oeps.
Laten we snel gaan kijken wat ik heb opgemaakt



Andrélon 2in1 shampoo
Zelf vind ik toch wel andrélon een heel fijn merk. Het liefste gebruik ik de shampoos ervan. En deze 2in1 vind ik tot nu toe wel echt het fijnst. Ik heb nog een klein vooraadje liggen en die ga ik zeker binnenkort weer gebruiken. 
Andrélon Care en Repair shampoo
Deze shampoo was wel oke. Voor mijn haar deed hij helaas niet heel veel. Eigenlijk gewoon wat de normale shampoo ook doet. Eigenlijk heel zonde. Want als het op een verpakking staat wil je het ook graag geloven. 
Therme Bali flower shower satin
Wat was dit een heerlijke geur. De geur is wat bloemig en licht zoet. Echt waar ik van houd. Mijn huid voelde ook heel zacht aan na het douchen. Ik vind het wel een top product.
Masker
Oeps, ik weet niet meer welk merk het is. Achja ik kreeg dit maskertje volgens mij met Sinterklaas. En opzich vond ik hem wel oke. Alleen doordat het een masker is die in een doekje zit vind ik het moeilijk om aan te brengen omdat ik er altijd weer niet het perfecte hoofd voor heb. Voor mij zijn deze maskertjes gewoon niks.
Bella wattenschijfjes
Wie gebruikt ze nu niet! De wattenschijfjes. Nou wat kan ik er van zeggen. Een prima product. 
Iseree wattenstaafjes
Net als de wattenschijfjes een prima product. 
Eerlijk gezegt zijn deze twee producten niet echt op. Ik mis bij allebei de dopjes. Helaas. En daardoor is het viezigheid in gekomen. Dus ik dacht laat ik ze maar is weg doen. 
Anatomicals hand balm and lip balm. 
Eerlijk is was er niet weg van. De lipbalm die op de dop zat was erg fijn alleen de hand balm vond ik maar niks. De substantie stinkte en was veel te dik. Niet een product waar ik van hou. 
The bodyshop lip balm (kerst collectie 2013)
Wat baal ik ervan dat ik hem weg ga doen. Echt een heerlijke lipbalm was dit. Je hoefde hem gewoon niet aan te raken met je handen. Het was heel makkelijk te vervoeren tot dat het gebeurde. De dop was kwijt. Baalde er ontzettend van. Er kwam steeds meer vuil op de balm. En hierdoor heb ik gekozen om hem weg te doen. Wat een baalmomentje is dit. 

Afgelopen maand heb ik dus niet veel opgemaakt. Alleen ik ben wel weer druk bezig. Het sparen kan weer beginnen.

Raak jij ook altijd de dopjes kwijt van producten?
Of ben ik de enige?

Veel liefs, maxine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten