zondag 29 maart 2015

Schoolfeest!

En dan zit school er voor mij weer helemaal op. Wat is het toch snel gegaan. Afgelopen vrijdag de laatste opdracht uitgevoerd. Het schoolfeest. Wat was het leuk!

Vrijdagochtend nog snel de laatste dingen geregeld bij mijn opleiding. Na dit ben ik snel naar huis gegaan om me klaar te maken voor het feest. Als organisatie van het schoolfeest hebben we veel dingen moeten regelen. De locatie, decor, hapjes, prijzen, de kaartverkoop en noem maar op. Het voorbereiden heeft lang geduurd maar dan staat het er uiteindelijk wel. Niet zoals ik het voor me had gezien maar het staat wel. Je kunt het schoolfeest toch wel een groot evenement noemen waarbij je (bijna) alles zelf moet regelen. Ben uiteindelijk wel heel blij dat we dit evenement kregen. 
Even ter uitleg vanuit school kreeg elk groepje waarmee je ook een show moest maken een evenement toegewezen. Dit varieerde ontzettend. Het schoolfeest is wel een van de grootste uitdagingen die je kon krijgen. Je moet gewoon alle leerlingen zover krijgen om erheen te gaan. En het leuk te hebben. En dit is zeker gebeurd. Er waren bijna 100 gasten geweest. Meer dan we dachten in ieder geval. Ik heb er echt van genoten. En de gasten gelukkig ook. Ben echt trots op wat wij als groep hebben neergezet. 


Natuurlijk moest mijn make up wel goed zitten voor deze avond. Dit is een foto van voor het schoolfeest. Het Thema was black en white. En ik vind het nog goed erbij passen. Er moest natuurlijk wel een beetje kleur bij. En dat was de lipstick natuurlijk. 

Nu ga ik heerlijk genieten van me vakantie en meer focussen op mijn blog. 
Veel liefs, maxine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten