dinsdag 18 november 2014

Wishlist november


Eigenlijk heeft iedereen wel dingen die hij of zij nog wil doen of wil hebben. Zo heb ik ook wat dingen op een rijtje gezet die ik nog wil zien of hebben. De prijzen van de producten zijn heel erg verschillend. En het zijn vooral lifestyle dingen. En natuurlijk een paar beauty. Laten we maar is snel kijken.


Ja ik wil naar Disney On ice. Ik ben helemaal gek op disney films. Het zijn ook wel mijn lievelingsfilms. In elke film zit wel een stuk waarheid. Bijvoorbeeld in frozen "vertrouw nooit iemand zomaar" en bij Belle en het beest "schoonheid zit van binnen, niet van buiten" en ga zo maar door. Het lijkt me heel gaaf om te zien hoe ze deze verhalen neer kunnen zetten in een show op het ijs. 
Bambi parfum. Deze wil ik ook al heel erg lang hebben. Niet alleen voor het geurtje maar de flacon is beeldig. Het is echt een GO. 
Ik verzamel ook al een tijdje disney animators doll. En deze van elsa is redelijk moeilijk aan te komen. Vooral toen ze net uit waren gekomen. Iedereen wou ze hebben. Ik heb al best veel van deze animators dolls in mijn kamer staan. Ik wil ze gewoon allemaal hebben. En dat wordt gewoon even sparen! 
En iets waar ik al heel lang heen wil is soldaat van oranje. Ik ben dol op musicals, ben er ook al naar een aantal geweest. En deze musical staat echt op mijn Lijstje. Helaas is hij heel erg prijzig en vindt ik het zonde om zoveel geld aan iets uit te geven. Terwijl je er maar een paar uur plezier van hebt. 
Een van mijn passies is ook fotografie. Ik hou ervan op de natuur in te lopen en foto's te maken. En dan baal ik ervan dat ik de foto's niet meteen in me handen had. En met een polaroid is dat natuurlijk even anders je krijgt de foto zowel meteen. Het lijkt me echt heel gaaf om hier foto's mee te maken. Ik zie andere bloggers er ook mee rondlopen en dan denk ik "oh had ik er ook maar zo een!" 
De kerstlijn van de bodyshop kon natuurlijk ook niet missen in mijn Wishlist. Ik ben dol op de geur van appel. Maakt niet uit of het nu zomer, herfst, winter of lente is. Nu het in de kerstcollecties zit van de bodyshop wil ik er gewoon even een paar hebben. De schoolbook of peace heb ik gevraagd voor Sinterklaas. En de heerlijke eu de toilette van deze lijn kwam ik tegen in de winkel zelf! Heerlijk, ik ben er dol op!
Unforgettable dat is deze parfum van Cristina Aguilera ik ben er dol op en baal dan ook echt dat hij nu helemaal leeg is. Binnenkort maar is een nieuwe kopen. Of hopen dat ik hem cadeau ga krijgen. Ben benieuwd. Ik mis hem echt!

Wat staat er op jou Wishlist?

Veel liefs, maxine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten