woensdag 19 november 2014

Sweater weather tag

Afgelopen week zag ik deze tag voorbij komen bij farah. Het leek me een hele leuke tag om over te nemen. Dus dat deed ik ook. Ik ben echt dol op de herfst. En deze vragen spraken me ook meteen aan. Het zijn dertien vragen dus neem snel een kijkje :)





1. Favoriete geurkaars tijdens de Herfst?
Wanneer het weer wat kouder wordt gaan de kaarsjes al bij mij aan. Ik ben dol op geurkaarsen. En dan het liefst van die warme geuren. Op dit moment ben ik heel erg dol op cinnamon stick van yankee candle. 

2. Koffie, thee, of warme chocolademelk?
Dit is niet zo moeilijk. Ik drink geen koffie en chocolademelk dus is het wel thee. Een kopje thee is altijd welkom. Vooral rooibos dat is toch wel mijn favoriet. 
3. Wat is de beste herinnering die je hebt tijdens het herfst seizoen?
Mijn beste herinnering aan de herfst. Dan moet ik echt goed nadenken. Ik denk dan toch het einde van het seizoen. Het werkseizoen zit er dan voor mij op. En dat vind ik altijd heel jammer. Afscheid van de mensen nemen is zwaar. Alleen raak je er aan gewend. Mijn beste herrinering is dan toch wel het afscheid van de mensen. Waar je een heel seizoen hard mee hebt gewerkt. En het dan vol trots af kan sluiten
4. Burgundy lippen of winged liner?
Winged eyeliner, ik ben niet zo iemand die echt dol is op lipproducten. Ook al zou ik het wel uit willen proberen.
5. Favoriete herfst parfum?
unforgettable van christina Aguilera is toch wel mijn favoriet. Helaas is hij pas geleden opgegaan en moet ik een nieuwe halen. Na deze heb ik een hele lekkere zachte geur als favoriet en dat is natuurlijk eu de Zwitsal. (hier staat een review van online)
6. Favoriete herfst maaltijd?
Als je aan echte herfstmaaltijden denkt denk je aan boerenkool. En dat eet ik dan ook wel het liefst in de herfst/winter. Ik weet niet wat het is maar het lijkt dan veel lekkerder te smaken dan in de warme maanden.
7. Hoeden of sjaals?
Sjaals, ik ben er dol op. Net zoals op hoeden alleen weet ik al snel niet hoe ik die moet combineren. En met sjaals is dat al een stuk makkelijker.
8. Meest gedragen sweater?
Dat is dan toch wel deze mickey mouse sweaters van de C&A. Ik kocht hem vorig jaar rond kerst. En ik was er meteen dol op. 

   Bron: jossydyfashion
9. Favoriete herfst nagellak?
Oke een blogger die niet zo fan van nagellak is kan. En dat ben ik. Alleen als ik dan echt een kleurtje moet kiezen is het een mooie Bordeaux rode kleur.
10 Skinny jeans of leggings?
Dan toch wel skinny jeans, die kun je met veel meer combineren dan leggings.
11. Laarzen of Uggs?
Laarzen, ik hou meer van de wat stoerdere schoenen. En ook wel van de wat nettere. En ik vind uggs daar niet onder passen. Ik heb ze zelf ook nooit gehad omdat ik het gewoon heel veel geld vind voor zulke schoenen.
12. Waarom ben jij gek op het herfst seizoen?
Toch wel door de natuur. Het lijkt net magisch als de blaadjes van de bomen af vallen. En een hele mooie spoor achterlaten van bruine bladeren. Je kunt ook gewoon zoveel mooie foto's maken. Ik ben er echt dol op. Het liefst zou ik ooit nog is een shoot willen doen met iemand in de bossen.
13. Is pumpkin spice van Starbucks de hype waard?
Oke ik moet eerlijk bekenen dat ik dat gewoon nog nooit gedronken heb. Ik kom nooit bij starbucks ook omdat ik geen koffie drink. Voor mij is de Starbucks dus niks bijzonders.

Lijkt het je leuk om deze tag over te nemen. Doe dat dan gerust en laat een linkje ervan achter in de reacties.

Veel liefs, maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten