maandag 24 november 2014

W7 - lengthening mascara

Mascara's in mijn ogen zijn ze allemaal wel handig. Behalve die mascara's die spinnenpoten maken. Dat vind ik echt afschuwelijk. Het liefst gooi ik dan ook meteen de mascara weg. Uit nieuwsgierigheid ging ik deze mascara maar eens proberen.



De verpakking is heel simpel. Alleen dat kun je ook wel voor een budget mascara verwachten. Ik vind het jammer dat de mascara zelf niet echt een naam heeft. Het is gewoon "lengthening thickening mascara black 10ml". En dit staat er dan in glanzend zilver op. 
Het borsteltje is met kleine haartjes en loopt in een kegelvorm naar beneden. Hij is makkelijk in gebruik. Hij weegt niet te zwaar en je kan hem goed vasthouden je hebt er echt wel grip op. 

De mascara is een zwarte kleur, zoals op de verpakking al vermeld staat. Als je hem tegen je huid aan drukt zie je de plekjes waar de haren zitten daar is de mascara veel donkerder dan waar geen haren zitten. Ik heb wel het gevoel dat deze mascara best wel snel gaat klonteren. Alleen hier heb ik nog geen bewijzen voor. Ik laat het weten als het echt zo is. 

1. Geen mascara 2. Alleen boven mascara 3. Boven en onder mascara

Tijd om de mascara te testen. En wat staat het nog leuk. Het is heel erg natuurlijk het lijkt net of je geen mascara op hebt en dan ook weer wel alleen meer omdat je wimpers veel zwarter zijn. Ze maken je wimpers niet heel veel langer. Als je echt langere wimpers wilt hebben is deze mascara niet geschikt. Dan raad ik je eerder aan om voor iets anders te gaan. Zelf vind ik deze mascara wel echt geschikt voor de onder wimpers. Wat ik normaal wel heb bij mij andere mascara's is hier niet gebeurt. Ik vlek normaal altijd onder mijn ogen en bij deze mascara gebeurt het gewoon bijna nooit. Tot nu toe us het maar twee keer voorgekomen dat er een klein vlekje zat. Echt handig scheelt mij weer tijd. 
Voor mij is het dus een Go. Ik ben er blij mee

Deze mascara is te koop vanaf €3,99

Veel liefs, Maxine. 







2 opmerkingen: