vrijdag 21 november 2014

Lipstick Nr.97 Merlot grape matt

In de vipbox van de maand september kreeg ik een hele mooie lipstick van het merk lookx.
Ik was er meteen al nieuwsgierig naar dus wist ik dat hij in mijn review la moest komen. Hij heeft daar voor een best lange tijd in gelegen vond ik zelf, dus werd het tijd om er een review over te schrijven.


De verpakking is redelijk simpel. Hij is helemaal van plastic. De letters en het randje in het midden glanzen. Aan de onderkant van de lipstick zie je alleen het nummer staan. nr. 97 in dit geval. Wat ik ook heel jammer vind is dat er geen merkteken in de lipstick gegraveerd is. Hierdoor oogt het goedkoop. 

De kleur is donkerrood met een paars achttige ondertoon. Het aanbrengen is heel makkelijk. En hij is zeer gepigmenteerd na twee laagjes zat de lipstick al helemaal goed. En wat is het een mooie kleur. Hij is wel iets te donker maar dat is heel mooi tijdens de winterperiode. Ik moet er wel even aan wennen, dit komt omdat ik het best een heftige kleur vind. 

De lipsticks van Lookx bevatten minimaal 85% natuurlijke ingrediĆ«nten. De lipsticks zijn verzorgend en zorgen voor zachte lippen. Ook hebben de lipsticks een sterke pigmentatie, zijn ze proefdiervrij, parfumvrij, longlasting en vrij van minerale oliĆ«n. 
De lipstick aan de prijzige kant, hij kost €15,95 en voor deze prijs koop ik toch wat liever meer lipsticks van catrice of essence dan nog eentje van lookx
Wat vind jij van de kleur?
Veel liefs, maxine













2 opmerkingen: