maandag 3 november 2014

OOTD: back to school

De eerste schooldag, je wil niet te netjes gekleed zijn en ook niet te slordig. Ik heb mijn kleding stijl heel erg veranderd deze zomer. Ik droeg de wat kinderlijkere kleren. En dat wil ik niet meer. Oke soms mag het wel. Alleen dan lekker op de dagen dat je lekker normaal mag/kan rondlopen. Ik wou er wat netter uitzien en daar heb ik dan ook voor gekozen. 

Vandaag is het dan zover ik ga naar school. Het is niet echt een belangrijke dag. Meer je rooster ophalen en luisteren naar de veranderingen van de opleiding. Dus ben ik goed voorbereid. Zie er netjes en verzorgt uit. En helemaal klaar voor de eerste dag
 
Outfit

Ik heb voor een zwarte peplum top gekozen. Zelf ben ik helemaal dol op dit soort shirtjes. En ik was blij toen ik hem afgelopen week vond in de Vera Moda. Door de spijkerbroek wordt het al iets minder te overdressed. Een zilvere ketting maakte de look helemaal af.

Make-up


Doordat mijn haren nog nat waren van het douchen was het wat wilder dan ik wilde. Alleen dit gaf toch weer een leuk effect. Ik heb mijn make-up simpel gehouden. Eerst een basis aangebracht, wat mascara en de lipstick van essence 13 love me. 

Foto's 


Schoenen
Sieraden
Schooltas

Ik ben heel blij met het resultaat comfortabel en toch netjes. Perfect voor een eerste dag school.
Ik ben alleen nog opzoek naar de perfecte vest voor over dit shirtje, want zo is het nog best koud. 
Welke soort vest/blazer zou er leuk op staan?

Outfit:
Peplum top - Vera Moda
Skinny jeans - Primark
Schoenen - Van Haren
Ketting - Primark
Ring - Ditjes en Dotjes 
Tas - Frans molenaar C&A 


Wat was jou back to school outfit? 

Veel liefs, maxine 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten