zaterdag 29 november 2014

Mona Lisa smile - p2

Oke ik begin lipstick verslaafd te worden. Ik merk het echt. Steeds vaker kijk ik bij de lipsticks in de winkels en ga ik wel met eentje naar huis. Terwijl ik eerst bijna niks ermee te maken wou hebben raak ik er steeds meer geïnteresseerd in! Zo raakte ik ook geïnteresseerd in deze lipstick van p2



De lipstick heeft al een hele opvallende huls. Dus hem vinden in je tas gaat redelijk snel. Hij is aan de bovenkant schuin afgesneden. Dit geeft echt een leuk effect. En het is fijn dat er op de verpakking staat wat voor soort lipstick het is. 
De pigmentatie van de lipstick is goed. Hij is is wel wat glanzend en dat maakt deze lipstick heel mooi.
Zelf vind ik het een hele neutrale kleur. Hij is makkelijk te gebruiken en smeert heel fijn. De lipstick blijf goed zitten. En natuurlijk vervaagt die wat als je wat eet of drinkt. Maar dat doet elke lipstick. Al met al voor die €2,- vind ik het echt waard! 

P2 - Mona Lisa smile 071 is te koop bij de DM in Duitsland voor €1,99

Heb jij iets met lipsticks?
Veel liefs, Maxine





Geen opmerkingen:

Een reactie posten