maandag 1 december 2014

Update site

Lieve lezers,
Zelf merk ik heel erg dat ik door de drukte soms geen artikels online zet. Dus ik heb besloten om

5artikelen per week te plaatsen. Zo heb ik meer tijd om betere artikelen te plaatsen en het voor mezelf wat rustiger te maken. 

Op dit moment heb ik het heel druk met school. Ik moet een show inelkaar zetten. Deze moet 45 minuten duren en dat is echt een heel gedoe. Daarnaast hebben we ook evenementen lopen die we moeten organiseren. Dus het is wel echt heel druk. 

Ik baal ervan dat ik me blog even wat meer opzij moet leggen. Alleen ik weet zeker dat hierdoor de kwaliteit van artikelen beter worden. Ik weet nog niet welke dagen ik geen artikel plaats. Dit is meer hoe het net uitkomt. 

Wil je op de hoogte blijven? Dan kun je me volgen op Twitter, instagram en bloglovin 
Twitter: @enixamo
Instagram: beautybyenixam

Ik hoop echt dat jullie het begrijpen, ik wil het beste voor jullie en voor mezelf. En ik denk dat dit de beste oplossing is. 

Veel liefs, maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten