donderdag 27 november 2014

Night of The proms

Koor + orkest
Afgelopen dinsdag ben ik bij night of The proms geweest. De Sligro had deze dag afgehuurd voor zijn en haar klanten en wij mochten helpen. Voor het concert begon had je ook eerst twee uur een soort van voorprogramma. En daar mochten wij aan meehelpen.

Lichtjesmoment

Het concert
Night of The proms is een muziekfestival dat jaarlijks georganiseerd wordt in Europa. En sinds 2014 ook in de verenigde staten. Klassieke muziek wordt hier gemengd met popmuziek. 350 jaar muziek geschiedenis wordt ten hore gebracht door een orkest en een koor. Daarnaast treedt een aantal artiesten op uit binnen en buitenland op. Jaarlijks staat er ook een muziekinstrument in de schijnwerpers en deze lijd dan bijna het hele concert. Dit jaar was het de accordeon.
Bo Saris

De artiesten
Er treden verschillende artiesten op. En wat zijn ze goed. Helaas zingen ze allemaal maar ongeveer drie liedjes. Want je wilt gewoon meer van ze horen. Dit waren de artiesten van dit jaar.
Bo Saris (dit was een artiest uit het binnenland, je kunt hem kennen van Idols), Katie Malua, Nile Rodgers & chic, Cee Loo Green, John Miles en Ksenija Sidorova op de accordeon. 
Ik heb bijna alle artiesten gezien. Nile rodgers helaas niet terwijl ik wel gehoord had dat hij heel erg goed was. Zelf ben ik heel erg te spreken over John Miles. Hij is een van de vaste mensen die in het programma staat van de night of The proms. Na hem vond ik Cee Loo Green heel goed. 
Pauze :) 

Het concert was echt leuk om mee te maken. Het straalde ook wel wat luxe uit op sommige vlaktes. Heel leuk! Ik vind het een echte aanrader. Als ik de kans krijg om nog een keer te gaan dan ja heel graag! 

Verder was het een super leuke middag, ik heb veel geleerd weer. En nog veel meer gelachen. Ben ook echt super dankbaar dat ik dit mee mocht maken. 

Ben jij ooit bij The night of The proms geweest?

Veel liefs, maxine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten