dinsdag 11 november 2014

I LOVE beauty

Ik had het nooit gedacht. Ik ga naar het I LOVE beauty event van Miss lipgloss. En dat niet alleen ik ga samen met een hele goede vriendin die ik echt al heel lang niet meer gezien heb. Dat wordt zeker gezellig. Ik had niet verwacht dat ik de kaartjes zou winnen maar toch is het gebeurt. Maar hoe dan?


Al dagen eerder zag ik dat I'm in kaartjes had voor het I LOVE beauty event. Elke dag keek ik hoelang het nog duurde voordat ik kaartjes kon winnen. En elke keer werd het korter. Tot op de dag zelf ik was niet thuis en kon er niks aan doen alleen maar hopen dat ik nog een kaartje zou kunnen verkrijgen. Toen ik thuis was pakte ik snel mijn ipad erbij en drukte ik op kaartjes winnen. Eerst een keer draaien helaas je hebt verloren. Toen de tweede keer helaas je hebt verloren. Snel schoot ik een schietgebedje en draaide ik voor de derde keer. Gefeliciteerd u heeft gewonnen. Ik was zo blij maar toen moest ik binnen een uur beslissen wie er mee gaat. Al snel had ik iemand gevonden die mee kon gaan. Monatoetje, Ramona een hele goede vriendin van mij die ik vorig jaar heb leren kennen op stage. Ik was zo blij toen ze ja zei. Heerlijk bijkletsen op een event wat wil je nog meer. 

Ik ga op zaterdag 29 november naar het event. Vanaf 13.00u kun je naar binnen en het is geopend tot 21.00u met daarna nog een afterparty hoe gaaf is dat. De kans dat we dat ook nog gaan doen bestaat er wel. Ik wil het in ieder geval wel doen. Het event is in de IJsselhallen in Zwolle. Zelf ben ik er nog nooit geweest. Dus ben echt reuze benieuwd hoe het eruit ziet. 

Over I LOVE Beauty
I LOVE BEAUTY is een evenement, waar niet alleen beauty, maar ook health en lifestyle centraal staan. Waar je als bezoeker heerlijk kunt shoppen en kan profiteren van de vele kortingen bij een gevarieerd aanbod van stands van uit een lopende bedrijven en merken. En neem deel aan de verschillende workshops over beauty en lifestyle.

Maar I LOVE BEAUTY is er ook voor de innerlijke schoonheid. Onder het genot van de gezonde en smakelijke gerechtjes van de verschillende foodstands kun je comfortabel bijkletsen op één van de gezellige terrasjes. Lekker energie opladen voor de volgende ronde inspiratie!
Heb je er aan het eind van de dag nog geen genoeg van, dan kun op vrijdag- en zaterdagavond heerlijk uit je dak gaan in de Main Room, waar er een spetterend slotfeest is met bekende DJ’s.

Kortom, I LOVE BEAUTY is een event waar van alles te beleven is en dus het mooiste dagje uit met je vriendinnen, zus of moeder!

Bron: ilovebeautyevent.nl

Programma
Het programma wat je hier ziet is het hoofdprogramma. En wat is het een leuk programma. Heel veel lijkt me ook echt leerzaam. 

Wat wil ik zien?
Er zijn natuurlijk een paar dingen die ik wil zien/meemaken op het event. Ik heb hier een klein lijstje van wat ik graag zou willen doen. 
Hoofdprogramma;
- ask me anything
- fashion trends 2015
- kerst make-up look
- babyliss kerstkapsel
Area 1;
- schrijven kreng
- hoge hakken
Area 2; 
Rimmel Londen

Tickets?
Tickets voor het event zijn nog te koop. Ze kosten €20,- per stuk. 
Je kunt ook een combiticket halen. Dit is met vervoer. In Nederland zijn er 275 opstapplaatsen om naar het event te gaan. Dit gaat via eventtravel. Super handig als je anders niet weet hoe je er komt. En het is natuurlijk heel gezellig met alle andere beautyliefhebbers in een bus. 

Voor meer informatie over het event kun je kijken op ilovebeautyevent.nl

Veel liefs, maxine 
En wie weet tot dan! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten