maandag 10 november 2014

Airwick Colours of Nature

En mijn geurkaarsen verslaving is nog steeds bezig. Langzamerhand ben ik ze nu aan het opmaken zodat ik weer van mezelf nieuwe kaarsen mag kopen. Zelf merk ik al wat mijn favoriete geuren zijn. Dat zijn toch wel de warme wintergeuren. Zo fijn als die geur In je kamer blijft hangen. Ik was al heel lang nieuwsgierig naar deze kaars En dan mag ik hem eindelijk aansteken nu het andere kaarsje zo goed als leeg is. 



De verpakking is helemaal van plastic en de opdrukken zijn duits en frans. Er is nergens niks van nederlands op te vinden. Helaas. Nu wordt het voor mij moeilijk gemaakt en moet ik ontdekken wat er op staat. Dat wordt dus ontcijveren. 
de houder van de kaars is gemaakt van glas. Hij is niet zoals bij elk andere houder recht afgesneden. Deze is wat schuiner afgesneden en dat geeft een speelser effect. De kaars zelf is gemaakt van gel. In de kaars zitten vier ovalen. Hoelanger je de kaars aan hebt. Hoe meer deze ovalen verdwijnen. hij heeft 35 branduren.

Wat ik uit de duitse gebruiksaanwijzing kan halen is dat je de kaars niet mag kantelen of verplaatsen terwijl die aanstaat. Maar ook dat je hem niet langer als 4 uur mag laten branden en dat je hem niet helemaal op mag branden. 

Wanneer de kaars aanstaat en je loopt de kamer binnen ruik je de kaars heel goed. Je ruikt echt de kaneel. Dus hij voldoet wel aan wat er op de verpakking staat "Kaneel met rode appel" verder overheersdde kaars de andere geuren die rondhangen in de kamer. Dat is wel echt heel fijn. Als je de kaars uitblaast blijf je de geur ruiken. Er komt niet zon vieze brandgeur vrij. Dat vind ik toch wel fijn. Ik was daar heel benieuwd naar. 

Ik kocht deze kaars ooit in de korting bij de big bazaar. Pas geleden heb ik ze nog wel zien staan. Alleen dan wel voor de volledige prijs. Ik vind het een echte aanrader en zal er zeker nog een paar halen als al mijn geurkaarsen op zijn. 

Veel liefs, Maxine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten