zondag 9 november 2014

My week in picture's #3

Eindelijk is het weer zover, my week in week in picture's is back. Ik had zoveel zin om het te plaatsen.
Ik ben deze week een paar keer naar school geweest en heb een paar leuke dingen bezocht. Zie hier wat ik afgelopen week gedaan heb. 

Zondag


Rond 13.00u werd ik vandaag wakker. Wat was het heerlijk om uitteslapen op me laatste vakantiedag. Ik besloot om mezelf eens lekker te verwennen. Eerst me gezichtscrubben en een gezichtsmaskertje. En daarna lekker de douche in te springen. 
Smiddags ging ik even op de Wii u om te kijken hoe het werkte, samen met mijn vader speelde ik een paar spelletjes. Het was wel leuk alleen het waren niet echt mijn spellen. En s'avonds ging ik tot laat in de avond door om te werken. Dit moest helaas in de gang want de internetverbinding werkte niet meer in me slaapkamer. 

Maandag
En dan is het zover me eerste dag school. Omdat ik pas om 14.00u op school hoefde te zijn kon ik met me ouders meereizen naar het station. Super fijn. Daarna moest ik wel even 10min op de trein wachten. Alleen dat heb ik er wel voor over. 
Op school kregen we een korte uitleg over wat er veranderd is. En informatie over "Night Of The Proms" super gaaf kan nu al niet wachten. We mogen er namelijk vrijwillig meehelpen. En dat ga ik zeker doen. Hierna hadden we even pauze, in een overvolle kantine. En toen kwam was ik eindelijk rond 17.00u klaar op school reden mijn treinen niet meer wegens een aanrijding. Super irritant. Dus toen kon ik kiezen of in een mega lange rij gaan staan voor de ns-bussen of gewoon zelf de bus pakken. En ik koos voor dat tweede. Dus daar zat ik dan in de bus naar huis. Nouja bijna want hij stopte in de stad ernaast. 

Dinsdag
Deze dag begon weer wat vroeger. Ik was zo blij dat ik kon meerijden met me ouders. alleen moest ik dan wel het laatste stuk lopen. En dat vind ik niet zo erg. Niks beters dan S'ochtends wandelen. 
Na school ben ik richting Eindhoven gegaan. Ik moest nieuwe broeken hebben en dan is de primark even heel handig. Met een kleine buit vertrok ik weer vanaf Eindhoven. Mijn ouders waren in de buurt dus kwamen ze ook even langs. Me vader moest nog even langs de tandarts. Hier moest ik even wachten in de wachtruimte. En dat vond ik niet erg. Gratis internet + loungebanken. En die banken zaten goed kan ik je vertellen. 
Hierna gingen we nog even langs een winkel. Hier verkochten ze al kerstspullen. Super leuk allemaal. Ze hadden echt heel veel kleuren. Alleen babyblauw is toch wel het mooist vind ik zelf. Het springt er niet zo uit. En toen we thuis waren deed ik lekker me pyjama aan om maleficent te kijken. En wat is dat een goede film. Een echte aanrader voor als je hem nog niet gezien hebt. 

Woensdag
En het dagje naar Duitsland stond op de planning. Rond het middaguur vertrokken we naar kleve. Dat is een plaats die dichtbij de grens van Nijmegen ligt. Je rijd echt door hele mooie straten als je er heen gaan. In het begin veel natuur en opgeve moment echt van die leuke huisjes. Hierboven zie je ook een winkel van net over de grens. Ze adverteren in het Nederlands en Duits. Een leuk detail vind ik zelf.
En daar zijn we dan aangekomen in kleve. Ze hebben er zoveel leuke winkels. En eentje die bij ons vakantieadress in de buurt zit waar we altijd heen gaan. Kik, je kunt het vergelijken met de wibra en zeeman. Alles is er heel goedkoop. En van best wel goede kwaliteit. 
Wat me heel erg opviel in elke winkel daar was de uilen trend. Hun zijn eigenlijk zover gegaan dat het ook al in de kerstcollecties zit. Heel raar om te zien. Avond eten moest ook even gedaan worden. Dus we besloten om hier te gaan zitten. En wat was het eten smerig. Ik had een hamburger die veel te zot was. Het broodje was klef. De friet wat met te veel zout. Dit was dus een echte No Go. 
Ook gingen we nog even de supermarkt in. En ze verkochten gewoon nu al eieren voor Pasen. Dat vind ik wel heel erg overdreven. En s'avonds toen we thuiskwamen dook ik me bed in en ging ik nog wat filmpjes kijken. 

Donderdag
Oeps, ik moest me stage opdracht nog maken. Ik stond dus vroeg op om snel achter de computer te duiken. Snel typte ik me opdracht in elkaar. Nouja snel, ook nog iets van 2uur werk. Toen ik klaar was had ik nog even tijd om nog wat andere kleine dingen te doen. Ik besloot om een planning te maken. Daarna stapte ik dan echt weer de fiets op om naar het station te fietsen. 
En daar zat ik dan in de trein naar school. Die nog gewoon heel druk was voor de tijd dat ik reisde. Na schooltijd besloot ik om me spullen uit te zoeken. Spullen die weg konden gingen in de ene bak en spullen die konden blijven in de andere. 
En s'avonds was me bestelling binnengekomen van de disneystore, zo blij. Ik verzamel de collectie van de animators dolls. En ik was al heel lang opzoek naar deze twee en daar vond ik ze dan gewoon op de site. Me geluk kon niet op. En nu zijn ze dan ook echt binnen. 

Vrijdag
Vandaag heb ik niet zoveel gedaan. Ik heb een beetje gewerkt, series gekeken en toen zag ik dit. Mijn eerste reactie op mijn blog :D ik was zo blij. Ik kan niet wachten op meer want ik vind het echt leuk om te zien dat mijn blog echt gelezen wordt. En natuurlijk mijn verslaving van Once Upon A Time bijwerken. 4 afleveringen in totaal gekeken vandaag. 

Zaterdag
Weer een dagje wat vroeger opstaan. Alleen heb ik het er echt voor over.  Efteling ik kom eraan. Wat ik heel grappig vond aan deze twee foto's is dat je kunt zien waar de zon staat. Zo zie ik nu ook waar de ingang van de Efteling is vanaf mijn huis. Alleen dan wel stukken verder.
De Efteling is weer begonnen met de winter Efteling. Alleen ik voelde het nog niet echt door de zon die op ons scheen de hele dag. 
als je naar de Efteling gaat zijn er een paar dingen die je echt gehad moet hebben. Een daarvan is de droomvlucht. Wist je trouwens dat je ongeveer 5minuten in de attractie zelf zit. Na de droomvlucht liepen we door naar raveleijn. 
Carnaval festival kun je ook niet missen in je dagje Efteling. En natuurlijk om het echte winter gevoel te krijgen at ik een lekkere kop met erwtensoep. Lekker lekker.
Nog even bij een kampvuurtje zitten en genieten van het brandende hout. Heerlijk om erna te kijken. Tot dat zang en gelukkig aan kwam zingen. Je hoorde ze wel maar ook weer niet. Het irriteerde me heel dus gingen we snel weer verder. Toen we s'avonds thuis waren gekomen gingen we Peter pan kijken. Disney classics ik hou er van.

Dit was hoe mijn week is verlopen. Ik heb leuke dagen gehad en zeker nog kunnen genieten van mijn vrije dagen. Helaas begint school morgen weer. En dan meteen al tot kwart voor 6. Dat wordt een lange dag. 

Hoe was jou week?

Veel liefs, Maxine 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten