donderdag 30 oktober 2014

Q&A A Day

In het begin van de zomer vakantie ben ik begonnen met dit Q&A A Day boekje.
Het is de bedoeling dat je elke dag een vraag beantwoord en dan 5 jaar lang. 

De buitenkant van het boekje ziet er heel simpel uit. Hij is compact. Heel handig om mee te nemen. Ik probeer hem echt overal mee naar toe te nemen. 


In het boekje staan 365 vragen. Wel in het Engels. Dus je moet gewoon goed Engels kunnen om het te begrijpen. Op dit moment kun je dit soort boeken ook vinden in het Nederlands. Alleen moet je dan wel in de boekwinkels kijken. 
Op sommige bladzijdes staan typische dingen, wat met die dag te maken hebben. Bijvoorbeeld op 14 februari gaat het over de liefde. "Did you Kiss someone today" en op 31 December "what is your most cherished Memory of this year" dat maakt het boekje ook weer wat leuker. 


Hier zie je een paar dagen die ik heb ingevuld. Op 28 juli kreeg ik de vraag om mijn jaar voor zover te schrijven. Waarop ik reageerde "Ik heb kansen gegrepen die ik pakken kon. Uiteindelijk is het niet gelukt en moest ik opnieuw beginnen" Het ziet er nu alweer heel anders uit. En daar ben ik heel blij mee. Ik schrijf altijd eerst de plek op waar ik het geschreven heb zodat ik weet waar ik allemaal geweest ben in die tijd. En ik beantwoord gewoon in het Nederlands. 

Ik vergeet soms dagen in te vullen. En dan denk ik terug aan die dagen. Het is eigenlijk best jammer dat als je het vergeet in te vullen je er soms goed over na moet denken. Maar dat is dan natuurlijk wel je eigen schuld.

Het boekje is te koop in verschillende boekwinkels en op bol.com voor €18,99 (let op de korting)

Heb jij al een Q&A boekje?

Veel liefs, maxine. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten