maandag 6 oktober 2014

My Week In Picture's #2

Deze week heb ik heel veel gedaan. Hierdoor zijn er bijna geen artikelen online gekomen. Me vader had nog gekeken naar een park met WiFi. Alleen helaas was hij er wel maar deed hij het niet. Ik baalde enorm. Ik ben samen met me ouders op vakantie gegaan naar "de hellendoornse berg" opzich is het wel een leuk park als je met kleine kinderen bent. We hebben
veel dagjes uit gemaakt. En hieronder lees je wat allemaal.
Veel leesplezier. 



Zondag:
Zondag moest ik nog snel mijn koffer inpakken voor een last-minute vakantie met mijn ouders. Ze wouden dol graag nog ergens heen met mij voor ik weer naar school moet. 
Toen me spullen gepakt waren ging ik even simsen. (Sims Freeplay) En smiddags begon ik aan een nieuwe serie "Once Upon A Time" ben nu al verslaafd. Ben op dit moment bij aflevering 14. Elke dag als ik tijd heb probeer ik drie afleveringen te kijken die ongeveer 45 minuten duren. 

Maandag:
Het is tijd om op vakantie te gaan spullen in de auto laden. De kat erbij en klaar om te gaan. Gelukkig hoefden we niet zolang in de auto. Rambo "de kat" zat bijna de hele weg bij mij. Wat is het leuk om de reactie van mensen te zien als ze een kat in een auto zien. 
Eindelijk aangekomen op het park hadden wij een huisje waar wij helemaal niet te vrede mee waren. Het was uiteindelijk een hoop gedoe om het te regelen, maar we kregen een nieuw huisje. Van de buitenkant vind ik hem prachtig. Het lijkt net een villa maar dan veel kleiner. Binnenin was het heel knus en gezellig. En natuurlijk houden wij van luxe. Dus een sauna en een zonnebank konden niet ontbreken.
Dinsdag:
Vroeg in de ochtend vertrokken we naar Duitsland. We gingen opweg naar Tierpark Nordhorn. Het is echt een leuk familieparkje. Je kon bij de ingang dierenvoer halen, deze mocht je aan verschillende dieren voeren. Alleen wel de dieren die op het zakje staan. Dit vond ik zelf echt heel leuk aan het park. En ik zag ook dat je er huisjes kon huren. Heel apart. En ja ik voerde de konijnen terwijl die niet op het zakje stonden. 
Woensdag:
Ik stapte deze ochtend om 7.15 de trein in vanaf Nijverdal. En waarom? Nou ik ging naar de Efteling met een hele goede vriendin. Helaas was het vanaf daar 3 tot 3,5u reizen. Een behoorlijke rit dus. Eenmaal aan gekomen bij de Efteling was het een en al lol. Ik heb me zo kapot gelachen om Sanne. Ze had een selfiestick gehaald. Hiermee maakte we echt de leukste foto's. Heel handig zo'n ding. We hadden echt bijna alle attracties gehad. En toen moest ik weer naar huis. Omdat alle eet kramen in de Efteling al dicht waren moest ik snel iets pakken op het station. En dat werd een souzijzenbroodje. 
Donderdag:
Weer een dagje vroeg op pad. Dit maal ging ik met mijn ouders naar slagharen. Yay weer een pretpark. Vroeger gingen we altijd met heel de familie een weekje op vakantie in slagharen. En elke keer als we er zijn komen de herinneringen weer boven. Wat waren dat mooie tijden. Helaas is slagharen heel erg veranderd in de jaren dat wij niet meer komen. Het lijkt nu alleen om geld te gaan. Wat ik wel heel mooi vind aan het nieuwe slagharen voor mij dan is de nieuwe entertainmentzaal. Wat zou ik graag een keer op dat podium willen staan. Zo mooi. En natuurlijk moet je de dag afsluiten met een ritje in de draaimolen. 
Vrijdag:
Er gebeurde niet veel bijzonders vandaag. Me zus kwam samen met haar vriend en dochtertje op visite. Ze kwamen in de middag aan en wij besloten om te gaan minigolfen. Ik deelde de eerste plaats samen met mijn vader. Na heerlijk gegeten te hebben gingen we bowlen. De eerste potje stond ik laatste. En bij het tweede potje stond ik heel lang eerste. Tot dat mijn pa me begon in te halen. Moest er toch even een foto van maken. (Ik ben M op het scorebord)

Zaterdag:
Alweer naar een pretpark. Sommige mensen vragen het vaak aan mij. Wordt je het niet beu? Nee zeker niet. hellendoorn lag twee minuten rijden van de camping af. Dat was zo fijn. Hierdoor had ik gewoon alle tijd om rustig aan te doen. Er hing al een Halloween sfeertje. Ik hou daar zo erg van, maar baal ervan dat ik het niet echt kan meemaken in verband met stage. Er was ook al een spookhuis waar je in kon voor €1,- geen geld. Want het was elke cent waard. Ik heb me kapot gelachen. En ben een keertje geschrokken. En mijn nichtje is zo cute. Ik zei foto en ze keek naar me camera met een kus mondje. Lekkerding is het ook. 

Ik vond het een hele leuke week. Mijn vakantie zit er ook alweer bijna op. En dan gaat die van jullie weer beginnen. Ik wens jullie heel veel plezier.

Veel liefs, Maxine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten