vrijdag 31 oktober 2014

Happy halloween


Yay, vandaag is het dan echt Halloween. Jammer genoeg doen wij in Nederland er niet zo heel veel mee. Soms zie je een verdwaald kindje lopen in een costume. Of van die Halloween feestjes. En niet te vergeten de fright nights in Walibi.




Zelf doe ik ook niet zo veel met Halloween. Ik hou er wel van. Het liefst laat ik mensen schrikken en ben ik een van de griezels uit een spookhuis. Ik heb zoveel respect voor die mensen. In je rol blijven is heel moeilijk vooral als mensen je een lange tijd aan blijven kijken. Vorige week was ik nog een griezel op een camping. Niet zo eng als op fright nights. Maar gewoon kind angstaanjagend.

Speciaal voor jullie heb ik drie looks uitgezocht die echt leuk zijn om te proberen. Ik ben niet de eigenaar van deze filmpjes.

Enjoy it. En succes met namaken als het je lukt.

Teskuh - Nederlands Halloween tutorial x mermaid

Teske heeft ook nog meerdere Halloween tutorials online  staan. Alleen deze vond ik zelf wel het mooist.

Madeyewlook - Engels -  doll make-up tutorial
Dit is echt voor professionele mensen. Ik heb echt zoveel bewondering voor haar. Ze maakt echt hele mooie dingen. Het hele jaar door maakt ze van deze leuke body art. Zo kun je het ook echt noemen want het is gewoon zo mooi wat ze maakt. Ik doe het niet na. Alleen ik kijk er graag na om ideeën uit te halen. En sommige technieken. 

Xxmakeupiscoolxx - Engels - Melted doll



De technieken die ze gebruikt zijn heel anders dan de andere twee. Het lijkt net echt of ze gesmolten is. En ergens lijkt het toch weer nep. Maar niet heel overdreven. Ik vind het wel wat hebben.


Wat is jou favoriete Halloween tutorial? Laat het weten via Twitter @enixamo

Veel liefs, maxine 
( doen de linkjes het niet? Zoek het dan even op via YouTube) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten