woensdag 1 oktober 2014

Green & Fresh parfum

Na aanleiding van een artikel van mascha ging ik naar de action. Ik ging opzoek naar de green & fresh parfum. En ja hoor ik vond hem. Alleen wel samen met de showergel. 

De verpakking van de producten is vrij simpel. Alleen er is wel goed nagedacht over het design. Een mooie groene appel kleur met wit. En natuurlijk de appel erop. De kleuren passen bij elkaar en je ziet goed wat er in de verpakking ziet. 

De parfum en de showergel zijn ongeveer even groot. De parfum heeft geen dop. Dit is wel een tegenvaller. Verder liggen ze allebei goed in de hand. En de verpakkingen zijn ook nog is vrij stevig.

De parfum ruikt niet heel erg naar appel. Je ruikt wel dat de parfum zoet is. En hij hangt echt rond. Ik kreeg ook een compliment van wat vrienden over de parfum. Het moet wel echt jou geurtje zijn. 

De showergel ruikt zacht zoet naar appel. Hij heeft geen kleur. En hij trekt snel in de huid. 

Wanneer je de showergel uitsmeert gaat het lichtjes schuimen. Dit geeft een heel leuk effect. 

Mijn mening:
De parfum is voor mij iets te sterk, hij blijft bij mij ongeveer 1,5u echt goed hangen. 
En de showergel vind ik heel fijn. Hij is makkelijk uitsmeerbaar. En heeft een goed luchtje.

Action: €2,69

Ben jij dol op parfum?

Veel liefs, maxine









Geen opmerkingen:

Een reactie posten