donderdag 25 september 2014

Tag: Get to know me

Je hebt deze tag vast wel een keertje bij een andere blogger gezien. 
Ik dacht dit is een goede tag om mee te beginnen, zo leren jullie mij een beetje kennen. 
En ik vind het ook leuk om over mezelf te vertellen. Het is een bestaande tag dus ik heb hem overgenomen.


Geboortejaar?
Ik ben geboren op 30juli 1996
Hoe lang ben je?
Op mijn ID-kaart staat 1.66m maar in die tijd ben ik iets gegroeid dus denk ik dat ik nu rond de 1.69 zit.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? 
Wtf heb ik gedroomd vanacht. (Was echt een bizarre droom)
Waar ben je op dit moment?
Op dit moment zit ik aan me bureau op me slaapkamer.
Single/relatie?
Single
Beschrijf jezelf kort maar krachtig?
Een behulpzaam iemand die vaak te veel om anderen geeft en zichzelf vergeet.

Guy crush?
Mijn Guy crush is absoluut Max Schneider. Zijn lach is zo perfect gewoon.
Wat zou je op dit moment graag willen?
Ik zou willen dat me moeder helemaal genezen is van haar operatie. En dat ze zich weer helemaal goed gaat voelen.
Wat is je doel in je leven?
Mensen vrolijk zien. Ik kan niet erg goed tegen negativiteit en ik wil dat gewoon de wereld uithelpen. En dan met kleine dingen.
Waar ben je bang voor?
Ik ben bang om mensen te verliezen waar ik heel veel om geef.
Heb je je rijbewijs?
Nee, nog niet aan begonnen ook niet. Maar ga hem wel een keer halen.
Nagellak of lippenstift?
Dan lippenstift, ik ben niet echt iemand voor nagellak. 
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Toch wel de zomer, dan begint mijn werkseizoen. En het mooie weer natuurlijk. 
Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, heel graag.
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb donkerblond/lichtbruin haar. En de lengte is middellang.


Welke kleding/make-up item wil je graag hebben?
Van kleding zou ik toch wel Jeffrey Campbell lita schoenen willen hebben. Ik hou echt van hoge hakken. Ik vind het echt hele mooie schoenen. En ik zit er al 1,5 jaar naar te kijken of ik ze moet kopen. 
Van make-up zou ik heel graag een foundation willen hebben die perfect bij mijn huid staat en die ben ik nog steeds aan het zoeken. 
Heb je Tattoo's?
Nee, alleen ik wil er wel eentje.
Heb je piercings?
Nope.
Draag je een bril?
Nee.
Wat is jou perfecte pizza?
Nou geen want ik vind pizza helemaal niet lekker. Dusja mijn perfecte pizza zou niet bestaan.
Wat is jou favoriete eten/drinken?
Biefstuk, oh wat hou ik daar van. En melk, ja het klinkt raar maar ik ben vanaf jongs af aan al melkverslaafd.
Wat is jou favoriete parfum?
Cristina Aguilera Unforgettable


Laatste dat je kocht?
Een Essence lipstick. Nummer 01 coral calling
Wat deed je vanochtend om 08.00uur? 
Toen lag ik nog heerlijk in mijn bed te dromen.
Wat is jou favoriete ijsje? 
Magnum white, een heel slecht ijsje maar wel een hele lekkere. Eens in de zoveel tijd mag het.
Ben je een hevige slaper of sta je liever vroeg op?
Het ligt er echt aan wanneer het is. In mijn vakantie slaap ik liever uit. En als ik op vakantie ben wordt ik weer toch liever vroeg wakker. Het verschild heel erg.
Wat zijn je plannen voor de rest van het jaar?
In ieder geval nog goed leren voor school. En veel plezier maken met de mensen waar ik om geef.
Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap maar met een kussen.
Geordend of rommelig?
Ik probeer de laatste tijd meer geordend te leven. Alleen soms lukt het me toch net niet.
Wat wil je graag zien op dit moment?
Ik zou graag Broadway willen zien en dan een Disney musical. Twee dingen waar ik heel veel van hou. Musicals en Disney.
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt. 
Ik verwacht dat ik dan meer van de wereld heb gezien. En veel nieuwe mensen heb leren kennen. En verder een baan waar ik plezier in heb te hebben.
Wie mis je op dit moment?
Kelly, een hele goede vriendin van mij. Ze zit nu in Madrid voor stage tot het einde van het jaar. Ze is in het begin van september vertrokken alleen ik heb haar sinds juni niet meer gezien omdat ik toen op stage was. En dat was nog 3uur reizen. Helaas moet ik haar nu missen tot het einde van het jaar. 


Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Mijn ogen, ik hou zo van de kleur. Vooral omdat ik een terugval heb van allebei de oma's. Want me ouders hebben allebei bruine ogen. 
Ben je verlegen?
Veel minder als vroeger. Ik kijk steeds minder de kat uit de boom. Alleen ik ben wel altijd bang om op mensen af te stappen die meer als mij zijn (baas/leidinggevende). Ik heb altijd het gevoel dat ik iets fout blijf doen in hun ogen terwijl dat niet zo is. Ik ben blij waar ik nu sta, als ik weer naar het verleden kijk.
Heb je een accent?
Soms praat ik nog wel eens een beetje Brabants ertussen door. Alleen merk je het alleen als je er echt op let. 
Heb je broers/zussen? En hoe oud zijn die?
Ik heb twee zussen. Denise 25 jaar en Quanita 23 jaar. 
Hoe ziet je dagelijkse leven eruit.
Op dit moment heb ik vakantie, dat komt doordat ik een opleiding volg waarmee ik in de zomer stage loop. Dus nu ben ik vakantie aan het houden. Dit doe ik door dagjes uit te gaan of lekker thuis te zitten en films kijken. Maar als ik weer op school zit, ga ik alle werkdagen naar school en werk ik een beetje. Dan heb ik bijna geen vrije tijd meer. 

Dit was het dan. De get to know me tag. Ik vond het heel leuk om de tag in te vullen. Bij sommige vragen moest ik wel even een tijdje nadenken. Onder ander bij de vragen wat zou je op dit moment graag willen en wat verwacht je in tien jaar te hebben bereikt. Hier heb ik echt lang over gezeten. Ik hoop dat jullie nu iets meer over mij weten. En vragen stellen mag altijd. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden. 

Heb jij deze tag al is gedaan? Of ga je hem doen? Laat het dan weten want ik vind het leuk om te lezen! 

Veel liefs, Maxine 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten