vrijdag 26 september 2014

New In: Primark Boots

Een paar weken geleden ben ik met mijn ouders naar Londen geweest. We gingen een dagje winkelen.
We vertrokken vrijdag avond vanaf den Bosch met de bus richting Londen. Twee uur later waren we nog steeds in Nederland, dit kwam doordat er nog meer mensen mee moesten. We gingen met slangenreizen. We vertrokken om half 11 en kwamen om kwart voor 9.00 aan in Londen. En daar gingen we dan op pad naar de winkels.


In de primark aangekomen zag ik deze hele mooie schoentjes. Ik was er meteen verliefd op. Ik wou ze echt hebben. Alleen ja hoor daar had je het probleem weer. Uitverkocht in mijn maat. Ik baalde er enorm van, want ik wou ze echt hebben. Later op de dag kwamen we in de andere primark aan. En daar was het meteen raak. Ze hadden hem in mijn maat. Ik was dolgelukkig. 


Ik heb de laarsjes nu al een paar weken en ik draag ze bijna elke dag. Ze lopen echt heel erg fijn. En ik heb geen koude voeten gehad. In de zool zit veel grip. Heel erg handig als het ergens glad is. Wat ik wel wat minder vind zijn de veters. Ze zijn niet zo als de normale veters in schoenen. Deze zijn minder soepel. Hierdoor vallen ze niet mooi naar beneden. Het (nep) bond vind ik wel echt leuk het maakt de schoen helemaal af. 
Ik kocht deze schoenen voor £18,-, ze zijn hier in Nederland te koop voor €22,- 

Heb jij al leuke schoenen voor dit najaar?

Veel liefs, Maxine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten