woensdag 24 september 2014

OOTD: sunny day

Ik ben niet echt iemand die veel om mode geeft. Maar er gewoon fatsoenlijk uit zien vind ik wel belangrijk. Verwacht van mij niet een look die van top tot teen perfect is. Ik ben geen fashionista. Alleen begrijp het niet verkeerd. Ik vind kleding leuk omdat ik mezelf ermee kan uiten. Meegaan met de mode hoeft niet van mij. Ik ben liever gewoon mezelf. 

 Je merkt op dit moment eigenlijk nog niet heel veel van de herfst. En ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo erg. Zo'n zomerse dagje mag nog wel vaker.
Het was een rustig dagje, een beetje gewerkt, buiten gezeten en een klein stukje wezen wandelen. 
Ik hield het heel rustig in me kleding. Zwarte t-shirt. Lekker simpel. Een Bordeaux rode broek. Omdat ik stiekem toch wel zin heb in de herfst. En zwarte pumps. Want ja hakken ik hou ervan. 
Mijn haren had ik gewoon los en door de wind kwam dit effect. Wat ik eerlijk gezegt best leuk vind. 


Mijn make-up hield ik simpel. Want ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, waarom zou het op een dag als je bijna niks hoeft te doen.



Waar ik wel heel blij mee ben is met mijn schoenen. Ik kocht ze vorig jaar in de lente omdat ik leuke hakschoenjes zocht. En toen kwam ik ze tegen. Ik ben er nog steeds verliefd op. Helaas kan ik ze bijna niet meer aan. Een van de hakjes staat schuin, dit komt omdat ik met een voet schuin op de schoenen loop. Ik baal er echt van want ze waren echt me lievelingshakjes. En soms doe ik ze dan toch nog even aan. En dan voel ik me weer helemaal blij. 

Wat zijn jou favoriete schoenen?

Veel liefs, Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten