donderdag 12 november 2015

Nieuwe blog ~ Dagboek naar Geluk


Hey lieve lezeressen van Enixamo.

Zoals je al een tijdje hebt gemerkt is deze blog verleden tijd. Ik ben een hele lange tijd weggeweest met verschillende redenen. Ik had stage, stress en was opzoek naar een ander concept. Dit concept heb ik gevonden. In mijn nieuwe blog "Dagboek naar geluk".


Op "Dagboek naar geluk" ga ik opzoek naar (mijn) geluk. Ik schrijf hier over verschillende onderwerpen die mij gelukkig maken. De onderwerpen die mij het meest gelukkig maken zijn;
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle
  • Focus
  • Reizen
  • En nog veel meer.
Mijn dagboek naar geluk is echt een persoonlijke blog. Je kunt er een kijkje nemen in mijn leven naar geluk. Geluk is soms ver te zoeken. Alleen soms ben je al dichterbij dan je denkt. Ik heb ook een paar artikelen die maandelijks/wekelijks terug komen.
  • Week naar geluk ~ Foto Dagboek
  • Op = Op ~ Opgemaakt
  • New in ~ Geshopte Items
  • Filmpje kijken? ~ Films van de maand
  • Geluksmoment ~ Maandelijkse terugblik/Hoe gelukkig ben ik nu?

Ben je benieuwd? Je bent altijd welkom!
Veel liefs,
Maxine

2 opmerkingen:

  1. เปิดร้านส้มตำ สร้างยอดขาย ด้วยเทคนิค pg slot game อยากเปิด ร้านส้มตำเล็กๆ สร้างยอดขายหลักแสน หลักล้าน ไม่ยากอย่าง ที่คิด วันนี้ pg slot game สร้างอาชีพ จะมาเผยสเต็ปเคล็ดไม่ลับ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. เกมส์ออนไลน์ PG ในตอนนี้เว็บที่ให้บริการเกี่ยวกับเกมสล็อตออนไลน์จากค่าย pg กำลังเป็นที่เรียกร้องอย่างใหญ่โตจากกลุ่มนักเล่นทั้งยังคนไทยเพราะค่ายนี้ขึ้นชื่อรวมเกมสล็อตแตกง่าย

    BeantwoordenVerwijderen