zaterdag 11 april 2015

Lookbook: it's spring

De lente is dan nu echt begonnen, de mooie zonnige dagen komen steeds dichterbij. Vandaag was het helaas niet zo zonnig. Alleen gisteren juist weer wel. Wat kan het weer in Nederland toch erg verschillen. Het liefst had ik gewoon bijna elke dag van het jaar zon. Daar wordt iedereen vrolijker van.
 


In deze outfit heb ik me laten inspireren door de konijntjes. Dit komt doordat het natuurlijk net Pasen is geweest. Ik wordt daar altijd zo vrolijk van. Mijn Pasen was dit jaar ook heel erg leuk. Mijn petekind Yana werd geboren. Ik ben echt een hele trotse tante en ik kan niet wachten tot ze iets ouder is zodat ik hele leuke dingen kan gaan doen met Yana en haar grote zus daène. 

Waar ik het meest dol op ben in deze is toch wel het t-shirt. Ik vind het een heel leuk, schattig t-shirtje. En het jasje, wat een leuk model. Ik houd ervan. 


Vind jij het al korte broeken weer?

Veel liefs, maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten