vrijdag 6 maart 2015

Films I watched #1

Ik ben heel erg dol op films kijken. Ik begin er stiekem ook wel echt verslaafd aan te worden. Alleen ja he. Ik heb het al zo druk. Eerlijk gezegt kijk ik liever series dan films. Alleen af en toe een film vind ik ook heel leuk. Afgelopen maand heb ik 4 films gezien. Ben je benieuwd welke? Lees dan snel verder




Nu ik terug kijk op de films zie ik dat de meeste wel kinderfilms zijn. Nou ja in twee weken kan ik niet echt heel veel films kijken. Vooral niet als je het zo druk hebt als mij nu. Dit zijn de films die ik bekeken heb: Pocahontas, Frozen, Zambezia en From Prada To Nada.
Pocahontas ⭐️⭐️⭐️⭐️

Synopsis:

De komst van een mysterieus schip vol Engelse kolonisten, geleid door de dappere Kapitein John Smith, trekt de aandacht van Pocahontas, een beeldschone Indiaanse prinses, en haar volk. Daarmee begint een ongelofelijke reis vol liefde, van de komische capriolen van de ondeugende wasbeer Meeko en de uitbundige kolibrie Flit tot de ingrijpende beslissing van Pocahontas waardoor twee werelden zullen ontstaan.
Mijn mening:
Zelf had ik hem nog heel anders in gedachten. Ik had hem al heel lang niet meer gezien. En ik herinnerde het als een mooi verhaal. Dus ik besloot hem om te gaan kijken. Hij was zo anders. Wel heel leuk. Het is echt raar om een film van vroeger nu te kijken. Vooral de liedjes waren heel mooi. En ook het verhaal was heel goed. Er zaten wel wat grappige stukjes in maar niet heel veel. 

Frozen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Synopsis:

'Frozen' speelt zich af in een vervloekt koninkrijk waar het eeuwig winter is. Om een einde te maken aan de ijselijke betovering gaat het meisje Anna samen met de dappere Kristoff op zoek naar de ijzige Snow Queen. Op hun avontuur om het koninkrijk te redden, trotseren ze extreme temperaturen, ontmoeten ze vreemde wezens en waken ze voor kwade magie.
Mijn mening:
Haha ja, de mensen die mij goed kennen weten dat ik een Disney film freak ben. Frozen staat absoluut in mijn top 5 lijst. Ik vind het echt een goede film. Het heeft echt een hele goede cleu. De eerste persoon waar je verliefd op wordt hoeft niet meteen de goede te zijn. En je hebt geen man/parter nodig om vrolijk te leven. Deze film raad ik echt aan! 

Zambezia ⭐️⭐️⭐️

Synopsis:

Kai is een naïeve jonge valk die in Zambezia woont, een exotische vogelstad aan de rand van de Victoriawatervallen. Kai wil graag deel uitmaken van de Hurricane-patrouille die de stad vanuit de lucht bewaakt, maar brengt zo onbedoeld zijn vader en de stad in gevaar. 
Mijn mening:
Wat een leuke film is dit. Het is een verhaal met een motto. "Samen sta je sterker dan alleen". Ik vind het een hele mooie gedachten. Hij is wel anders dan een normale kinderfilm die je verwacht. Ik vind hem heel mooi gemaakt. Alleen soms dacht ik toch wel van dat het iets beter gekunt had. Hij is wel leuk om een keertje te kijken. Maar vaker denk ik ook niet. 

From Prada to nada ⭐️⭐️⭐️

Synopsis:

Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben, en die bovendien in de achterbuurten van East Los Angeles woont.
Mijn mening:
Echt een geweldige film. Ik heb zoveel gelachen. Het is echt een hele goede film. Ik snap ook eigenlijk niet waarom hij maar 3 van de 5 sterren heeft. Ik vind hem er wel 4 waard. Je ziet hier heel erg de verschillen in de mensen. (En sommige culturen) 

Zelf ben ik heel erg benieuwd welke films ik deze maand ga kijken. Ik kijk de films via Netflix. Echt heel handig. 

Welke film raad jij aan? 

Liefs, maxine


1 opmerking: