zaterdag 21 maart 2015

Ben er weer!

Daar ben ik weer. Na eindelijk (bijna) klaar te zijn met school, heb ik weer iets meer tijd voor mijn blog. Ik miste het ontzettend maar school gaat gewoon echt voor. Ik heb een hele drukke maand gehad vol met examens, shows, toetsen en projecten. Alleen hier ga ik jullie niet mee storen. Want ja school dat is nu bijna niet meer zo belangrijk.



Waar ik wel meer over wil vertellen is een van mijn eindprojecten. De show. Deze moest ik met 5 anderen in een korte tijd in elkaar zetten. We mochten zelf het thema kiezen waar onze show over zou gaan. Wij kozen voor Mary Poppins. Na veel oefenen, script schrijven, decor maken en spullen bij elkaar verzamelen was het begin Maart dan eindelijk zover. Wij waren showgroep 1. Wij moesten het nieuwe showseizoen gewoon openen. Dat was wel heel spannend en ook weer heel leuk. Na de show was alles weg. Het werd een zwart gat. Een project die je in 5 maanden moest samenstellen was in een klap verdwenen. Dit vond ik zelf heel jammer, zelf Had ik graag de show vaker opgevoerd. trouwens ben ik helemaal vergeten om te vertellen wie ik was. Oeps, nouja ik zal het maar zeggen. Ik was Mary Poppins. Gewoon de hoofdrolspeelster. De personage waar het verhaal over gaat. Hier had ik zelf niet over na kunnen denken voor de groepjes bekend waren. 

Gister was voor mij de laatste schooldag. Heel raar opzich. Volgende week hebben we wel nog toetsweek. Woensdag heb ik Engels en vrijdag politiek. Dus ja zoveel school heb ik niet meer. Wat wel leuk is, is dat we vrijdag ook ons eindproject hebben. Het schoolfeest. Deze organiseer ik samen met mijn showgroepje voor de les evenementen. Super leuk en heel gaaf! Voor de mensen die het afvragen ik volg een leisure and hospatility opleiding niveau 4. Ik weet zeker dat het volgende week vrijdag een feest wordt waar het dak er van af gaat! Ik heb der zin in! 

Uiteindelijk kijk ik heel trots terug op het derde jaar van mijn schooltijd. Ik heb tegenslagen gehad maar ook hoogtepunten. Ik heb al mijn examens tot nu toe gehaald. De show ging super goed en het evenement. Ja daar kan ik nog niet over oordelen. Ben er wel heel zenuwachtig voor. Ik hoop dat het een top feest wordt. 

Zie jullie morgen weer. 
Dikke kus, maxine 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten