zondag 22 februari 2015

WiFi-loos

O god, de ergste nachtmerrie werd voor mij waarheid. Geen WiFi in de buurt. Jullie hebben het vast wel gemerkt. Bijna een week heb je niks van mij gehoord of gelezen. Hier heb ik een hele goede reden voor.




Ik had al artikelen voorgeschreven. Het enigste wat ik nog moest doen was het online zetten ervan. Er was me beloofd dat er WiFi zou zijn. Alleen het was niet zo. En wat moest ik nu? Daar zat ik dan in BelgiĆ« op een camping zonder internet. Ik baalde ontzettend alleen helaas was er niks aan te doen. 

Voor stage was ik te vinden op Hengelhoef. (Vakantiepark in BelgiĆ«) Afgelopen zomer had ik helaas te weinig uren gemaakt, hierdoor moest ik mijn carnaval opgeven om te werken. Tuurlijk baalde ik hiervan. Alleen het was ook wel weer fijn. Werken als entertainer vind ik echt heel leuk. Activiteiten doen met de kinderen, gesprekken met de gasten, bingo avonden. Oke haha bingo is niet echt heel geweldig. Alleen het is echt leuk werk. Ik heb weer een weekje hard gewerkt en daar ben ik blij mee. 

Nu ik terug ben ga ik me weer focussen op mijn blog. Ik weet dat het weer druk gaat worden aankomende weken. Aankomende week een sollicitatie gesprek voor mijn nieuwe stage, oefenen voor de zelfgemaakte show. En het schoolfeest organiseren. Pfff wat een gedoe allemaal. Lekker druk druk druk dus. 

Hoe was jou vakantie? Of heb je nu vakantie?

Veel liefs, Maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten