vrijdag 27 februari 2015

Spam je blog #1




Hey lieve lezers!

Ik vind het super leuk om te zien dat jullie mijn blog lezen. En ik ben er ook benieuwd naar wie er achter zitten. Je mag altijd een reactie achter laten. Ik bijt niet. 
Helaas heb ik het de laatste weken weer wat drukker. Ik ben druk op zoek naar een stage (ben aangenomen, moet alleen op goedkeuring van mijn school wachten). En verder heb ik maandag en vrijdag mondeling examens. What stress en maandag ook mijn show. Een eind project op school. Super leuk. 

Ik vind het ook leuk om blogs te lezen en te ontdekken. Ik zie dat er steeds meer bloggers bijkomen. En dat vind ik heel leuk. Zelf ben ik ook nog niet zo heel lang een blogger. Alleen ik wil het wel gaan volhouden. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen. Alleen ik weet zeker dat ik blijf schrijven. Want ik vind het leuk!

Ik ben benieuwd naar jullie! Wie heeft er een blog? Laat het achter en ontdek zo nieuwe bloggers. 

Veel liefs, maxine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten