zondag 4 januari 2015

Foto dagboek 2015 - week 1

Mijn eerste week van 2015 zit er alweer op. En wat was het een leuke drukke week. Ik heb er erg van genoten. En dan ook met de gedachte dit kan me laatste vakantie zijn van 2015. nouja laatste. Tot en met de zomervakantie dan. Zie hier wat ik deze week allemaal gedaan heb.

Maandag
Deze week begon natuurlijk op een maandag. Langzaan was ik aan het aftellen naar 2015. Ik maakte een to do lijstje. En deed me make-up. Ik koos voor een neutrale look met weinig make-up.
Even wat blogposten schrijven voordat ik weg ga. Was vandaag aardig opweg gekomen. Daarna ging ik met mijn ouders weg.
Even de stad in. Geen schade gelukkig haha gewoon heerlijk rondgekeken. En dan weer de auto in om naar huis te gaan. Ik vind al dat sneeuw er zo leuk uit zien.
Een hele lange tijd geleden kreeg ik dit toetsenbord van mijn ouders. Toen ik hem in een video zag van larissa en tara verbon dacht ik "Die heb ik ook nog liggen" Dus ik pakte hem erbij en werk er nu weer mee. S'avonds aten we zelfgemaakte boerenkool met worst! Yummie
Na het eten lekker in mijn onesie op de bank en the paradise kijken op netflix. Zoals je kunt zien zijn we net begonnen ermee.
Dinsdag
Time for breakfast! Daarna de auto in om boodschappen te doen voor oud en nieuw.
Ik vond deze leuke lipglossjes bij de DA voor maar 95cent. geen geld dus meenemen maar. s'avonds weer de bank op en the paradise kijken. En dan lekker de douche in voor het slapen.
Woensdag
Na lekker lang uitgeslapen te hebben begon ik aan de voorbereidingen van oud en nieuw. Ik maakte heerlijke appelflappen!
Er stonds s'avonds weer lekker veel eten op tafel. Ik bleef gewoon thuis bij mijn ouders.
Bah wat een slecht licht. Mijn oud en nieuw make-up look was gewoon simpel met Rode lippen. En ik kocht een staatslot. En ik heb niks gewonnen helaas. Achja zeg nooit nooit. 
Pepernoten! Hier kun je me voor wakker maken. En naar buiten om vuurwerk te bekijken. Zelf kopen wij geen vuurwerk want we vinden het zonde van ons geld. We kunnen ook gewoon bij de buren kijken :)
Donderdag
Na weer heerlijk uitgeslapen te hebben nam ik een licht ontbijt. Brinta met krenten. En ik kleurde een tekening in mijn kleurboek voor volwassenen in als 2015. 
Gourmetten! Yummie. Vinden jullie ook niet dat dat middelste stukje kip op een visje lijkt?
Wie is de mol is weer begonnen. En ik kan het weer volgen. Wie volgt het ook? Na wie is de mol snel de douche ingesprongen en naar bed gegaan.
Vrijdag
Vroeg opgestaan om aan mijn huiswerk te zitten. Want ja helaas school begint weer bijna. En erbij maakte ik een To-Do lijstje.
Een heerlijke geur van Yankee Candle laten branden. Candy Cane Lane. Hij ruikt heel erg naar pepermunt maar er komt ook wat zoettigheid bij. En er kwam een pakketje binnen. 
Pakketje open gemaakt. Een hele mooie canvas poster van een foto die mijn pa maakte toen we in londen waren. Vol trots liet hij het aan me zien. Time to eat. Er was nog sla over van het gourmetten dus aten we hamburgers.
En even een maskertje opgedaan. Het was een dode zee masker. En na het maskertje de douche ingesprongen.
Zaterdag
Alweer een dagje vroeg op om te gaan shoppen. Me make-up was klaar dus hupsakee de trein in. Na een rit van bijna 2 uur waren we er dan eindelijk.
Hoofddorp. En wat is het nog best ver lopen. We hebben er ongeveer 10min/15min overgedaan om bij  het centrum te komen. Vond ik helemaal niet erg. Het was een hele mooie route.
Yay een winkelcentrum binnen. Zo blij. Het was namelijk niet zon mooi weer. Natuurlijk moest ik ook de primark in. Ik paste veel en ging alleen met dit jurkje naar huis. 
Eten bij de Hema. lekker lekker. En we zijn even bij schiphol langs geweest. 
s'Avonds keek ik samen met mijn ouders een documantaire over een vliegtuigramp in de bijlmer. Heel raar om die mensen nederlands te horen praten en er dan een andere stem overheen te horen. Na dit nam ik een bad met een bruisbal van DM. Deze had een heerlijke winterse geur. Appel met kanneel
In het bad gaf de bruisbal een olie laagje af. Heerlijk. Na het bad pyama aan en slapen. Goodnight.

Dit was mijn week. Super veel plezier gehad. Helaas vandaag weer druk bezig aan school. Achja dat moet ook gebeuren. ik wens jullie allemaal veel plezier voor aankomende week. 

wat heb jij afgelopen week gedaan?

Veel liefs, Maxine






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten