vrijdag 2 januari 2015

December: foto challenge

In de maand december heb ik meegedaan aan een super leuke foto challenge op instagram. De mensen die al volgen om instagram hebben waarschijnlijk een aantal van deze foto's al gezien. Zelf vind ik de meeste super leuk geworden. 


Dag 1: najaarsdrankje - een heerlijk kopje thee vind ik echt heerlijk als het wat kouder aan het worden is. Ik dronk de kaneel thee uit deze hele leuke mok.
Dag 2: wie zoet is krijgt .. - om hier nu snoep neer te zetten vond ik zelf heel cliché. Ik verwende mezelf met een lekker geurtje. 
Dag 3: wintergeur - ook ik ben verslaafd aan yankee candle. Oeps. En dan zijn deze kerstgeuren echt perfect als wintergeur.
Dag 4: knus - de kerstboom staat al op en dat maakt het huis heerlijk knus.
Dag 5: Sinterklaas - oeh er stonden cadeaus klaar. Super leuk! 
Dag 6: groen - een nep kerstboom in een nepkerstboom. Hoe groen wil je het hebben. 
Dag 7: wandeling - elke ochtend naar school wandelen vind ik echt heerlijk. Geen gezeur en drukte. Een moment van rust.
Dag 8: I love winter - wanneer de lampjes opgehangen worden weet ik dat het winter is. Ik hou ervan.
Dag 9: fairylights - yay gezelligheid!


Dag 10: jingle bells - ik kon niet zo veel van deze leuke belletjes in huis vinden, helaas.
Dag 11: DIY - wat een toeval, had net een DIY gemaakt. 
Dag 12: kerstfilm - er zijn zoveel leuke kerstfilms tegenwoordig. Moeilijk om te kiezen.
Dag 13: kerstbal - ik wist meteen welke ik moest plaatsen mijn babybal. Deze is nu al 18 jaar oud.
Dag 14: home sweet home - een dagje thuiszitten en relaxen!
Dag 15: kitsch - geen idee of dit kitsch is maar het is het oudste wat ik heb.
Dag 16: twinkle twinkle - little star. 
Dag 17: kersttrui - helaas heb ik er geen, dus ik ging opzoek naar een leuke trui en deze vond ik super leuk.
Dag 18: rood - Rudolph The red nose reindeer. 
Dag 19: kerstetalage - ik heb in Nederland niet veel leuke etalages gezien. Ik vond er een op het internet
Dag 20: oh denneboom - mijn mini kerstboom opgezet, is al een stuk gezelliger. Baal ervan dat hij binnenkort weer weg moet.
Dag 21: kerstmarkt - mijn ouders zijn naar Dordrecht geweest. Helaas kon ik niet mee dus ging ik opzoek op internet naar de foto's van deze kerstmarkt
Dag 22: kerstkaart - krijg nooit zoveel kerstkaarten. Alleen ben toch blij als ik er een krijg.
Dag 23 en 24: familie en traditie - met kerst eten met de familie is een leuke traditie vind ik zelf.
Dag 25 en 27: kerstcadeaus en gekregen - wij vieren eigenlijk meer Sinterklaas dan kerst.
Dag 26: dessert - ijs, yummie! 
Dag 28: wit als sneeuw - dat is het zeker er was hier zo'n 10 cm gevallen.
Dag 29: (sneeuw)engel - de sneeuw was al bevroren en dan duik ik er niet meer in. Dan heb ik liever deze engeltjes van glas.
Dag 30: dankbaar - elke dag denk ik veel na. En ik ben uiteindelijk toch heel erg dankbaar dat ik gewoon lekker onder de dekens op me bed kan zitten. In gewoon me eigen ruimte. Want heel veel mensen kunnen dat niet eens. 
Dag 31: vuurwerk + bubbels - selfie met het vuurwerk! Gelukkig nieuwjaar allemaal! 
En een voorproefje van de januari foto's. 2015 lekker creatief! 

Ik ben dol op foto's maken. Zelf ben ik heel blij dat ik deze maand weer foto's kan maken. Doe jij ook mee? 

Instagram: beautybyenixam 

Veel liefs, maxine









2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Die boeddha in de sneeuw vind ik super. Ik vond het leuk om te doen, dus ik doe ook weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen