zaterdag 20 december 2014

Warm cinnamon nights

Ja hoor het is vakantie!!! Eindelijk. Ik was er echt aan toe. Nu twee weken rustiger aan doen. Natuurlijk moet ik ook gewoon nog aan school werken, aan me blog en leren voor me aankomende examens. En dan heb je natuurlijk ook nog de kerstdagen. Die ik samen met mijn familie ga vieren. 
Ik ben ook echt dol op kerstproducten. Alles met een warme winterse geur maakt me helemaal happy. Zo ook deze douche crème van treaclemoon.



Warm cinnamon nights, is een heerlijke kerstgeur. Hij ruikt heel erg zoet. Als die in de verpakking zit vind ik hem zelf heel erg naar van die gekleurde kauwgomballen ruiken. Ik moest meteen aan vroeger denken. Want deze kauwgomballen kreeg ik vroeger altijd als ik bij mijn opa en oma thuis kwam. Alleen toen ik hem op mijn hand smeerde rook het toch wel echt naar kaneel. Dus de cinnamon klopt helemaal met de naam.
Ik heb de meeneem variant gekocht deze is 60ml. Ik deed dit uit voorzorg omdat ik best snel ben uitgekeken op producten. De verpakking ziet er heel leuk uit. Er staat een klein tekstje op. (Omdat ik deze in Duitsland kocht bij de DM staat deze in het Duits erbij mij op) er staan ook wat lolly's en sterretjes op. Zelf vind ik heel jammer dat er niks met kaneel opstaat. Als ik zonder te lezen naar de verpakking had gekeken had ik nooit geraden dat het kaneel zou zijn.
De substantie is vloeibaar. En glimt zoals je ziet op de foto. Je kunt jezelf er in zien. Zelf vind ik dit wel heel leuk. Wanneer je de crème uitsmeert gaat hij een heel klein beetje schuimen. 
Ik heb deze douchecreme nu al een paar keer gebruikt in de douche. Hij is echt heel makkelijk uit te smeren en de geur is niet heel sterk aanwezig. Helaas ruik je de geur niet meer zo goed als je klaar bent met douchen. Je ruikt het alleen als je letterlijk je neus op je huid zet. En ja dat doen eigenlijk niemand. 

Ik heb geen spijt dat ik het in de kleine variant heb gekocht. Ik ben niet heel erg dol op de geur nu ik hem al een paar keer heb gebruikt. Omdat ik het zelf een echte winterse geur vind, vind ik dat je het niet in het voorjaar en zomer moet gebruiken. Wanneer het dan weer kouder wordt kan het natuurlijk wel. Zou ik hem nog een keer kopen. ~ ligt eraan wat de prijs is van het product. Ik twijfel namelijk al heel snel. 

DM ~ €0,95

Welke winterse douchegel raad jij aan?

Veel liefs, maxine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten