donderdag 4 december 2014

Eye remover pads

Even de kruidvat in om rond te snuffelen bij de make-up, dat is vaak de smoes die ik gebruik om de kruidvat in te lopen. Toen ik bij de make-up had gekeken zag ik dat deze remover pads in de aanbieding waren. En dat kwam goed uit want mijn make-up remover was bijna op.



In het potje zitten 100pads, deze zijn al vochtig. Je kunt ze heel makkelijk van elkaar loshalen. En ze zijn handig in gebruik. Per oog is een pad voldoende.
De ultieme test: waterproof mascara, oogschaduw in een felle kleur en foundation. Alles ging gewoon goed weg na een keer erover heen gaan. Alleen de mascara zag je toen nog wel wazig zitten. 
De pad neemt heel veel opzich. Ik vind het er ook wel leuk uit zien. Ik ben blij met het product het werkt gewoon goed. En je doet er ongeveer 50 dagen mee. 

Ik heb hem gekocht bij de kruidvat toen hij in de aanbieding was voor €1,-

Veel liefs, maxine



2 opmerkingen: