zondag 28 december 2014

OOTD: hello winter

De koude dagen zijn dan nu echt aangebroken. De eerste sneeuwvlokken zijn gevallen dus de wollen vesten mogen nu dan ook echt aan. En nu de sneeuw er natuurlijk ligt moet ik er even van genieten. Op naar buiten dus maar! 


Ja hoor da ga ik dan, de kou trotseren. Er lag bij mij wel zo'n 10cm sneeuw. De sneeuw kwam gewoon in mijn laarsjes. En hier zaten zelfs hakjes onder. 
Vandaag was geen dagje op erop uit te gaan voor mij. Ik bleef lekker thuis. Ik trok een simpele outfit aan die nog leuk is ook. Ik haalde het vestje uit mijn kast en dacht meteen "die is nu echt iets voor vandaag." Heerlijk zo'n winterse dag. Ik zat er wel echt op te wachten. Helaas niet met kerst. Maar meschien volgend jaar.

Outfit
- topje ~ Bristol
- vest ~ h&m
- rokje ~ Bristol
- ketting ~ primark
- laarsjes ~ primark
- legging ~ action
Lipstick - essence came to town - 01 is that you, santa? 

Heb jij foto's gemaakt in de sneeuw?

Veel liefs, maxine






Geen opmerkingen:

Een reactie posten