vrijdag 26 december 2014

Merry Christmas!

Ook lekker aan het uitbuiken? Nou ik wel hoor. Gisteren heb ik een heerlijke eerste kerstdag gehad. Het was een dag vol eten zoals vele van jullie wel zouden herkennen.



Als eerst wens ik jullie allemaal een hele fijne kerst! Geniet er absoluut van! 

Mijn kerst begon al op kerstavond. We gingen s'avonds na de kerk naar de familie toe om te eten. Rond middernacht gingen we aan tafel zitten om te eten. Dit is dan meer een soort ontbijt. Ik vraag me eigenlijk af of meer mensen dit doen. Eten met de familie na de nachtdienst van de kerk. 

S'ochtends was het weer vroeg tijd om te gaan brunchen. We moesten er gelukkig niet heel vroeg zijn. Dit was weer gezellig met de familie. We aten hier heerlijk soep, warme maaltijd en een heerlijk toetje. Wat ik wel miste was konijn. Dit aten we elk jaar met kerstmis. Nou ja was niet erg voor mij want ik eet toch geen konijn. Alleen ik miste het wel. Het hoort een soort van bij de traditie. 

En na het heerlijke brunchen gingen we nog naar opa en oma toe. Daar kletsten we heerlijk bij onder het genot van worsten en sauzijzenbroodjes. 
Kerstselfie - mijn nichtje was gek aan het doen om me te laten lachen en ja hoor het lukte. 

Ik heb me dus echt lekker weer vol zitten eten. Kerstdagen Pfff wat zijn ze vermoeiend. Heel veel eten en lange dagen. Alleen wel weer super gezellig. Ik zou het toch niet kwijt willen raken. Nu ik me buikje weer lekker rond heb gegeten ga ik het er vandaag weer aflopen in de Efteling. Hier zou het vast wel weer mega druk zijn! Gezellig dus 

Hoe waren jou kerstdagen?

Veel liefs, Maxine

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie krullen wauwie! Fijn dat je een leuke kerst gehad hebt! Leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen