woensdag 24 december 2014

Fotografille fotoweek challenge

Meteen toen ik deze actie las dacht ik "ik wil helpen." Evelien van fotografille heeft deze mooie actie bedacht. Op de dagen dat serious request bezig is posten de mensen die de actie steunen foto's in het thema van die dag. Deze challenge heeft een week geduurd. En ik heb enthousiast meegedaan aan deze actie! 


Dag 1 - vrouwelijk

Vandaag is het de eerste dag. Het thema is vrouwelijk. En wat is er nou niet vrouwelijker dan een lipstick en een mooie parfum. Ik kon niet kiezen tussen de lipsticks die ik had dus koos ik voor ze allemaal. En natuurlijk de mooie bambi parfum flacon!
Dag 2 - food

Voor ik samen met mijn ouders naar moeder, ik wil bij de rivue geweest was gingen we uit eten. Deze heerlijke coupe werd van mij. Yummie
Dag 3 - glas 

Wat super leuk dat het Thema glas was vandaag. Ik was namelijk naar het glazen huis geweest met school. Ja want wij hadden namelijk +- €4000 euro opgehaald! :D 
Dag 4 - warmte

Ik besloot om mijn kerstboompje op te zetten. Hierdoor creƫerde ik weer iets meer warmte in mijn slaapkamer.
Dag 5 - muziek

Voor ik ga slapen heerlijk muziek aan. Ik luister vaak musical liedjes. Ik ben er echt dol op. Hier luisterde ik "Eerder niet geweest" van Belle en het beest. (In de film is dit een liedje met sneeuw) 
Dag 6 - feestelijk

Glitters, drie mooie kerstballen uit onze kerstboom.
Dag 7 - wens

Ja lieve lezers, ik wens jullie allemaal een vredige nieuwe jaar. Ik hoop dat er niks ergs gaat gebeuren en dat we weer de leuke tijden tegen gaan komen. Geniet nu nog maar van de laatste dagen. 

Opgehaald

Met deze hele mooie actie heeft evelien €150,-  opgehaald. Dit vind ik heel mooi om te zien. Ook om te zien dat zoveel mensen meegedaan hebben. Echt geweldig! Ik vond echt dat ik deze actie even in het zonnetje moest zetten! Super goed gedaan. 

Ik hoop dat er volgend jaar weer zon mooie actie mag zijn! 
Heb jij toevallig ook meegedaan aan deze fotografille fotoweek challenge voor serious request?

Veel liefs, maxine
instagram: beautybyenixam








Geen opmerkingen:

Een reactie posten