maandag 15 december 2014

Dory


Ik was een beetje rond aan het kijken op internet en toen kwam ik deze super leuke, schattige en gewoon te awesome kerstkaart tegen. Ik ga hem soieso deze week uitprinten om aan mijn vriendinnen te geven die herkennen mij hier ook heel erg in.


Dory, deze geweldige vis. Wij zijn net twee vinnen/handen op een buik. Ze heeft precies mijn karakter. 
Ik zal het uitleggen. Ooit was ik samen met een vriendin mensen aan het veranderen naar disney figuren. (Beetje disney verslaafd) en dat was echt hilarisch. Dus we gingen kijken op wie wij lijken. Ze zij na even denken Dory. Ik snapte hem in het begin niet echt en zat meer van huh? En toen legde ze het uit. 

Dory:
- is vergeetachtig
- praat veel
- irritant 
- snel afgeleid 
En gewoon te awesome! 
Maxine:
- vergeet heel snel de belangrijke dingen. (Onthoud de onzin dingen) heel handig zeg ik zelf. 
- hoe langer dat je me kent hoe meer je weet hoeveel ik wel eigenlijk niet kan praten. 
- irritant, ja als ik me verveel ga ik gek doen. Dan kan er zo ineens een dierengeluid uit me mond komen. Omdat ik dan gewoon niet weet wat ik moet zeggen.
- snel afge, Hey is dat een vlieg?! Nee hoor zo snel ben ik gelukkig niet afgeleid
- ik kan mezelf niet awesome noemen haha, dat zoeken jullie maar zelf uit.

Weet jij al op welk disneyfiguur jij lijkt? 
Ga eens een keer goed nadenken. Vergelijk je is met de disney figuren. Denk dan ook aan de bijrollen. Bijv: toy story, finding nemo, Winnie The pooh, Peter pan, Sneeuwwitje. En ga zo maar door. Ik ben er heel benieuwd naar. 
Laat het weten in de reactie! 

Heb jij trouwens al de perfecte kerstkaart gevonden? 

Veel liefs, maxine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten