zaterdag 1 november 2014

Essence longlasting lipstick

Een kleurtje op je lippen, het is helemaal in. Nu het herfst is zijn vooral de iets donkere kleuren in. Alleen ik blijf het liefst toch safe spelen. Ik vind het toch een eyecatcher. En daar moet ik zelf nog even aan wennen.

 Ik kon natuurlijk gelijk met dure lipsticks beginnen. Alleen dat is zonde van het geld als het mij niet bevalt. Ik heb lang gekeken naar goedkope merken. Eerst dacht ik gewoon simpel bij de action te halen. Alleen die kwaliteit is gewoon niet goed. Uiteindelijk kwam ik bij essence terecht. Ik besloot om er een kijkje te nemen. En ja hoor ik vond twee kleuren die ik wel zou willen uitproberen. 
01 coral calling en 13 love me. 


De verpakking ziet er niet heel luxe uit. Hij sluit wel gewoon goed en is gewoon goed te gebruiken. Wat ik zelf een leuk detail vind aan de lipsticks is de E van essence op de lipstick zelf. 


       Geen lipstick.                       01  Coral calling                   13 love me

Het was zelf even wennen. Alleen wat is het leuk. Zoals nummer 13 zegt love me ben ik er echt van gaan houden. Wat een mooie kleur is het. Het is heel neutraal en maakt je look ook net af. Ik ben verkocht. 
Coral calling vind ik iets minder. Het is iets te roze. Alleen dat is ieder zijn eigen mening. 


        01 coral calling                                                  13 love me

Over de lipstick
De dekking is heel fijn. Na twee keer dekt hij helemaal. 
Hij blijft ongeveer twee uur goed zitten, dus bijwerken is wel nodig.
De lipstick voelt romig aan. 
De lipstick overleven een maaltijd niet. Helaas, maar dit heb je bij heel veel lipsticks. 

Wat vind jij van de essence longlasting lipsticks?

Veel liefs, maxine. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten