dinsdag 23 september 2014

Glade by Brise geurkaars

Het wordt steeds vroeger donker, hierdoor krijg ik weer steeds vaker zin in een kaarsje. En dan het liefst een geurkaars, zodat de ruimte ook heerlijk gaat ruiken. 
Ik gebruik veel geurkaarsen. De meeste zijn budget net zoals deze. Alleen veel van die budget kaarsen ruik je niet of een heel klein beetje. En dat vind ik heel jammer. Dus blijf ik opzoek naar de beste budget geurkaars. 



Glade by brise 2in1 kaars
Dit is een limited editing kaars van het merk glade by brise. Het is een 2in1 geurkaars. Blackberryfrost & Cream. Nu de kaars nog in zijn verpakking zit ruikt hij heel erg zoet. Een beetje aardbei ruik ik alleen het andere kan ik niet pijlen. Ik hou wel van zoete kaarsen dusja ik moest deze gewoon uitproberen. 
De verpakking is heel simpel. Een vierkant doosje waar je de kaars in kan zien en ruiken. De roze/paarse met gele verpakking vind ik wel leuk. Het ziet er heel gezellig uit. En je ziet gelijk wat er in de kaars zit. Bleuberryfrost en Cream. Aan de kaars zie je het ook. De bovenste gedeelte is bleuberry frost en de onderste Cream. Het glas wat er omheen zit is heel simpel. Verder weegt de kaars 135gram in totaal. En is geschikt voor 30branduren.


Natuurlijk moet je altijd even op de veiligheid letten. En dat staat er ook op en dan in drie talen. Duits, Frans en Nederlands. 
"Voorzorgsmaatregelen; Glade by Brise 2in1 kaars - Blackberry Frost & Cream.
BUITEN BEREIK VAN KINDEREN BEWAREN. Let op: alleen gebruiken overeenkomstig met het doel en de gebruiksaanwijzing van het product. Het niet naleven van de volgende instructies kan het risico op brand of verwondingen met zich meebrengen. Nooit gebruiken op oppervlakte die beschadigd kunnen raken door hitte. Mensen die overgevoelig zijn voor parfums, dienen voorzichtig te zijn bij gebruik van dit product. Luchtverfrissers kunnen goede schoonmaakgewoonten niet vervangen. Bevat octabenzon, vanilline, cumarine. Kan een arlergische reactie veroorzaken."
Toen ik deze zin "Luchtverfrissers kunnen goede schoonmaakgewoonten niet vervangen" las moest ik lachen. Dit kwam doordat ik na een minuut pas begreep wat ze bedoelde. Eigenlijk best grappig dat dat er toch opstaat.


De kaars heeft ongeveer drie uur aangestaan. Toen ik hem uitgeblazen had rood je een hele zoete geur door de kamer. Het was niet te zoet, er hing gewoon een licht zoete geur. Wat wel echt heerlijk is. Hierna had mijn huis even verlaten (een paar uurtjes). Toen ik s'avonds terug kwam in mijn kamer rook ik nog een hele lichte zoete geur. Wel veel minder, maar je rook het nog wel. Hier hou ik nu van een budget kaars die je nog vrij lang blijft ruiken. Nou voor mij is het een echte GO! 

Ik kocht deze kaars bij de Big Bazaar voor €2,49 Echt een spotprijsje dus.

Wat is jou favoriete geurkaars?

Veel liefs, Maxine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten