woensdag 13 mei 2015

Cinderella Blush

Samen met de highlighter en het nagellakje kocht ik deze blush afgelopen weekend. En ik was blij dat ik ze nog gevonden had want ik merkte heel erg dat de blush en de highlighter erg gewild zijn.



Deze blush is vernoemd naar een lied uit de film. "01 So this is love" Op dit lied dansen de prins en Cinderella samen op het bal. Deze blush is van het merk Essence. Essence is te koop bij de kruidvat en de trekpleister. 
De verpakking is gemaakt van karton. Dit vind ik zelf heel erg zonde, omdat dit de blush heel erg goedkoop doet ogen. Alleen als ik dan naar de andere kant kijk vind ik het juist heel erg leuk. Het is een keer iets anders dan de normale Essence blushes. En de opdruk op de verpakking is heel erg leuk. Aan de schaduw die op de verpakking staat kun je meteen zien dat het om Cinderella gaat. Wanneer je het doosje opend zie je een hele mooie roze blush. In deze blush bevinden zich kleine glittertjes. Wanneer je verder kijkt zie je de grootmoeder met de koets op de onderkant van het klepje.
Dit vind ik zelf een heel leuk detail. Deze verpakking sluit via een magneet systeem. 

De pigmentatie is wel oke. Ik ben er niet echt over te spreken. Alleen hierdoor kun je de blush wel heel subtiel aanbrengen. En dat is dan wel weer heel mooi. De kleine glitters zijn nu niet meer te zien. 

Deze blush is de prijs echt waard. Voor €3,39 heb jij hem al thuis liggen. Hoewel de pigmentatie wat minder is raad ik hem wel echt aan.
Deze Cinderella blush krijgt van mij een 7. 

Heb jij deze blush al thuis liggen?
Veel liefs, maxine

1 opmerking:

  1. โปร สล็อต pg slot จากเว็บสล็อตออนไลน์ PG-SLOT.GAME ที่ยกเกมสล็อตออนไลน์จากค่ายดังมาอย่างหลากหลายค่ายเกม เช่น pg slot jili joker และอื่นๆอีกมากมายในเว็บเดียว มาแรง 2022

    BeantwoordenVerwijderen