woensdag 4 februari 2015

Tijd om te sporten!

Heel raar nu ik dit typ sta ik op de loopbanen in de sportschool. Goed he. Een maand geleden had ik er wel aan gedacht maar wist ik niet of dit waar zou worden.

Sinds twee weken heb ik een sportabbonement voor een maand bij een sportschool in de buurt. Oke het was eerlijk gezegt niet een goedkope sportschool, daar was ik niet zo blij mee. Maarja he. Niks aan te doen. Ik ben er ook achter gekomen waarom hij zo duur is. In de goedkope sportschoenen kosten de groepsleden geld of heb je geen instructeur, en bij deze heb je dat wel. Je hebt ook gewoon je personal trainer als je die wilt heel fijn. Maar voor dat maandje van nu is het niks. 

Waarom ik voor een maand sport is met een reden. In april ga ik weer stage lopen. En hopelijk op een camping. Als entertainer natuurlijk. Want dat is en blijft toch wel mijn passie. En in die tijd krijg ik weer genoeg sport. Dan sta ik weer elke dag te dansen en te springen vol plezier. Ook heb ik er voor gekozen door een doel. Ik heb 2 maart een show. Waar ik een jurk in aan moet. Een lange mooie jurk van vroeger. Hij oogt heel erg luxe. Over deze show komt later een artikel online. 
Alleen na 2 maart heb ik een nieuw doel nodig. Waardoor ik verder zou gaan. Ik heb wel een paar voorbeelden. Een voorbeeld hiervan is Cynthia van Miss lipgloss. Zij is heel veel afgevallen en dat vind ik heel knap. Een paar maanden geleden kwam ik hier achter. Eerlijk gezegt had ik dit niet verwacht. Ze is namelijk echt heel mooi. En ze heeft echt een mooi figuur. Er zijn natuurlijk wel nog een paar voorbeelden. Alleen als ik ze allemaal op moet noemen ben ik over een uur nog bezig. 

Ik ben al druk aan het nadenken over mijn volgende doelen. Alleen ik heb er nog geen idee van. Tot twee maart heb ik tenminste een mooie jurk. Die mij nog mooier kan staan door hard te sporten. 

Volhouden kan ik wel. Want als ik ergens voor ga dan ga ik ook ergens voor. Alleen als het doel voorbij is zwakt dat ook weer af. Heeft iemand tips? 

Veel liefs, maxine.

Leuk weetje in deze twee weken ben ik al 1,5kilo afgevallen. Op naar de rest. 

2 opmerkingen:

  1. Achh...ik moet ook echt dringend meer gaan sporten, ik heb een fitness abonnement maar ik gebruik hem niet dus ik betaal iedere maand voor niks, shame On me! Inderdaad Cynthia (Misslipgloss) is veel veranderd en is super knap geworden door een paar kilootjes minder, ze was al knap maar nu is ze nog knapper! Ik hoop dat je het lukt, want van mij lukt het niet!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat had ik 4 jaar geleden ook. Ik maar betalen en er niks aan doen. Dat is wel echt zonde. Dankje ik hoop het ook.

      Verwijderen