woensdag 28 januari 2015

Umbrella day

Wat een rot weer zeg. Het is al de hele middag aan het regenen. En toen kwam de hagel er ook nog eens bij kijken. Ik dacht meteen ik laat die fiets maar staan en pak lekker de bus.

Desondanks bracht dit weer mij een idee. Een idee voor een artikel. Ik ben op zoek gegaan naar vijf leuke paraplu's dus ben je benieuwd. Lees dan snel verder


Wat is het eigenlijk apart om te zien dat er heel veel verschillende soorten paraplu's zijn. En de prijsklassen verschillen ook nog is heel erg. Ik heb vijf hele leuke paraplu's gevonden van verschillende prijsklasse. En als ik eerlijk mag zijn vind ik ze allemaal nog best prijzig.


Laten we beginnen met de Batman paraplu, hoe leuk is deze wel niet. Hij is heel mooi zwart en de Batman oortjes maken hem helemaal af hij kost €13,- en komt van marksandspencer 

Dan komen die super leuke bloemen paraplu's ik kon gewoon niet kiezen welke ik moest kiezen. Ik vond ze allebei zo leuk. Ze zijn helaas wel heel duur namelijk €260. Deze leuke paraplu's komen van ahalife.com

De vorm van de witte paraplu is echt heel erg leuk. Ik ben er heel erg weg van het heeft iets vintage.deze paraplu komt van Unique-vintage.com en kost €34,-

En de wolkjesparaplu. Hiermee schijnt gewoon altijd de zon als het regent. Ik zou hier spontaan vrolijk van worden. Deze paraplu kost €27,- en komt van modcloth.com

Van deze paraplu's heb ik absoluut een favoriet. En dat is de rode bloemen paraplu.mwat zou ik daarmee graag rond willen lopen. Het enigste nadeel is gewoon dat hij zo duur is. Gewoon zonde. 

Welke paraplu is jou favoriet?

Veel liefs, Maxine  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten