donderdag 11 december 2014

Wat brengt 2015?

Het einde van het jaar is weer in aankomst. En dan denk je alweer aan volgend jaar. Wat kan ik verwachten. Dat dwaalt de hele tijd door mijn hoofd. Op sommige momenten van volgend jaar heb je grip op. Een paar van deze momenten ga ik met jullie doornemen.


Examens
Ik kan er nog niet aan denken. In januari beginnen mijn examens al. De laatste keer toen ik ze maakte was 3 jaar geleden. Wow wat gaat de tijd toch snel. 3 jaar geleden begon ik ook aan deze opleiding en ik wist nog niet wat ik kon verwachten. Nu het dichterbij komt zie ik steeds meer in wat ik eigenlijk kan met me opleiding. En ik wordt ook steeds meer gestresst. Iemand tips toevallig?

Stage
Dit jaar mag ik ook weer zelf stage lopen. Afgelopen jaren hielp school mij. Hun regelde gewoon de plekken. Dit was super fijn. Nu ik het zelf moet zoeken vind ik het al een stuk lastiger. Ik zit met heel veel dingen in me hoofd en kan nog niet beslissen wat ik wil.

Ik weet helaas nog niet veel over het jaar 2015. Graag zou ik het wel willen weten, want ik kan de laatste tijd niet goed tegen dingen die opeens gebeuren. Ik ben dit jaar iets verloren dat ik weer moet opbouwen en dat is moeilijk. Ik kan niet wachten tot ik het weer terug heb. Ik moet het gewoon geloven dat ik het kan en dan lukt het wel. 

Weet jij al waar je grip op hebt in 2015?

Veel liefs, maxine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten