zaterdag 6 december 2014

Is that you, santa? Lipstick

Come to town is de nieuwe limited edition Collectie van essence. Ze hebben er een paar hele mooie spullen tussen zitten. En uiteindelijk ging ik alleen voor deze lipstick



Het is heel fijn om te zien dat de huls dezelfde kleur heeft als de lipstick. Zo weet je meteen welke kleur het is en hoef je niet moeilijk te doen met het uitzoeken. Dit is de "come to town 01 Is that you, Santa?" Een hele mooie rode kleur
Net als bij elke andere essence lipstick staat het logo in de lipstick. Dit oogt veel meer luxe uit. En zoals je kan zien is het echt precies dezelfde kleur als de verpakking. 
De kleur van de lipstick vind ik erg mooi. Het is een rode met een roze ondertoon lipstick. Wat ik merkte toen ik de lipstick aanbracht is dat de lipstick zelf erg gepigmenteerd is. Hierdoor moest ik heel erg opletten dat ik hem netjes aanbracht. 
Ik vind het wel een mooie kleur alleen het is absoluut niet mijn favoriet. Ik vind de finish niet heel mooi en helaas moet ik hem wel om de 1 a 2 uur bijwerken. Dit vind ik heel erg jammer. 

De lipstick kost €2,39

Veel liefs, Maxine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten