zondag 21 september 2014

Mijn eerste blogpost.

Mijn eerste blogpost

Other things

Eindelijk is het dan zover, ik plaats mijn eerste blogpost. 
Na lang bezig te zijn geweest met de site is het eindelijk af. Nouja bijna af.
Afgelopen week ben ik ook druk bezig geweest met mijn blog. Ik heb een planning gemaakt, artikelen geschreven, social media accounts gestart. Waar je me natuurlijk kan volgen. 
Vandaag ben ik ook weer druk aan het brainstormen over de aankomende artikelen.
Vanaf morgen begint het dan echt. Oh ik heb er zo zin in!! 



Vanaf morgen zal ik elke dag een artikel plaatsen. Deze komt altijd in de middag online, zodat je na het werken/je school even een rust moment kan pakken. Want ja rust heb je echt wel nodig.

Ik hoop dat jullie mijn blog met veel plezier gaan lezen. En reacties zijn altijd welkom. 
Ik schrijf natuurlijk voor jullie! 

Ik heb er in iedergeval zin in!! Tot morgen.
Veel liefs, Maxine

Om op te hoogte te blijven.
Twitter: @enixamo
Instagram: @enixam0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten