maandag 22 september 2014

Hello Autumn,

Ja ja het is nu officieel herfst. Een hele mooie tijd van het jaar waarbij je hele mooie foto's kan maken. Door de natuur fietsen of wandelen, heerlijk met dit weer. Het is net niet te koud en ook niet te warm. Ik hou er van. De kleuren die je tegenkomt geweldig. Zelf vind ik de herfstkleuren toch wel het mooist van alle kleuren die je tegenkomt. 




En het betekend dat de herfst collecties al een tijdje te koop zijn. Waarschijnlijk heb je dan al iets ingeslagen voor de herfst. Maar wat zijn eigenlijk de herfsttrends van dit jaar? Samen met jou ga ik ze nu bekijken. 


Dit jaar komen de laarsjes weer terug, maar dan iets anders. Ze komen stoerder terug. En dan nog het liefst met een hakje eronder, zodat het toch wat vrouwelijker is. 
Zelf hou ik heel erg van laarsjes met hakjes. Zonder dat ik het wist kocht ik leuke laarsjes in deze trend bij de primark. (Deze komt binnenkort in een artikel) en ik ben er echt blij mee.


De oversized jassen. Ja hoor hier heb je ze. Ze vallen lekker lang en breed uit. Zo is het nooit te koud. De meeste van deze jassen hebben ook geen vorm en lopen recht naar beneden af. 
Ik ben zelf te klein voor dit soort jassen, heel jammer want de meeste zijn heel leuk. Alleen dan is er wel een ding, doordat er geen vorm inzit lijk ik veel breder dan dat ik ben. En dat vind ik heel jammer. Dus zelf zou ik nooit zo'n jas kopen.


Truien zijn niet te missen in je garderobe. Dit jaar zijn oversized truien helemaal in. Vaak in een kleur, maar met printjes zijn ze ook te koop.
Ik hou hier echt van. Lekker wegkruipen wanneer het wat kouder wordt. En het staat ook nog is goed. Love it.


(Nep)leer is ook helemaal in. "Stoer" deze herfst is het helemaal. Samen met de veterschoenen en de leuke leren rokjes. Leren jasjes met of zonder studs, het staat allemaal leuk.
Leer is niet mijn ding, meer omdat ik het zelf niet bij mij vind staan. Ik oog er veel te lief voor.

Zelf gebreid of zo in de winkel gekocht? Het maakt niet meer uit. Wol het is geweldig. In truien, sjaals en mutsen. Het maakt je outfit net meer wat af.
Ik hou er van en ga het zeker dragen deze herfst/winter.

En de bloemenprints blijven. Alleen deze keer in de herfstkleuren. De bloemenprints worden vaak op een donkere ondergrond geprint. Hierdoor oogt het al gelijk meer herfst.
Hier ben ik heel blij mee, ben dol op bloementjes. Verder vind ik het hele mooie kleuren. 

Ik ben heel nieuwsgierig naar de schoenen van deze herfst, ik ben echt dol op de wat stoerdere schoenen. En vooral de hakjes. De schoenen van Boohoo.com zou ik ook heel graag in mijn bezit willen hebben. En ik ben heel benieuwd naar de bloementjesprints. De jurk van Asos.com is een beetje duur maar wel heel mooi. Hij oogt heel vrouwelijk en daar hou ik van. Ik zou hem echt graag willen hebben, alleen voor dat geld koop ik toch liever iets anders.
Waar ik minder nieuwsgierig naar ben is de trend in het leer, dit komt omdat het niet mijn soort van kleding is. Het is te stoer voor mij. En waar ik ook niet nieuwsgierig naar ben zijn de jassen. Ik hou meer van jassen waar vorm in zit. Recht toe recht aan is niet mijn ding.

Waar ben jij nieuwsgierig naar?

Veel liefs, Maxine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten