zondag 21 december 2014

Christmas tag


En het is alweer bijna kerstmis. Dat wordt dus tijd voor de Christmas tag. En wat heb ik er zin in. De sfeer zit er echt goed in. Deze tag heeft 11 vragen. Hele leuke vragen. Ben je benieuwd lees dan even verder.
Echte Kerstboom of een neppe?: ik ben echt dol op de neppe bomen. Je hoeft hem alleen maar even op te bouwen en te versieren en je bent klaar. Oke makkelijker gezegt dan gedaan. Het in elkaar zetten van de kerstboom kost wat tijd. En het is het zeker waard. De neppe kerstboom verliest geen takjes zoals de echte wel doet, en je bent maar een keer een dure aankoop kwijt. Je kunt altijd nog zelf beslissen welke boompje je wilt.
Oogschaduw met Kerst: zilver of goud?: ja goud, het oogt niet alleen wat luxer met de feestdagen het staat je gewoon ook nog eens beter. Goud is echt een must have in de kersttijd vind ik zelf. En natuurlijk hoeft het niet perse alleen in je make-up te zijn. Wees creatief en denk goed na.
Favoriete kerstliedje?: Pfff moeilijk haha! Ik heb niet echt een favoriet liedje, alleen als ik dan toch moet kiezen ben ik dol op all I want from Christmas, let it snow en Rudolph The red nose reindeer.
Favoriete kerstfilm? The grinch, wat een geweldige film is dat. Ik heb dat pas geleden nog gekeken.
Uit eten of zelf koken? Uit eten, ik ben namelijk niet de beste kok helaas. En het liefst nog zelfs het eten van mijn moeder.
Kerstfeestje: organiseren of zelf bezoeken?
Organiseren! En dan het liefst tot in de puntjes. Ik volg niet voor niets een entertainment en evenementen opleiding. 
Favoriete cadeautje om te krijgen? Dit is best moeilijk, ik heb wel een paar dingen die ik graag wil maar die zijn onbetaalbaar. Als ik dan uit iets kleins moet kiezen ben ik al heel erg blij met een leuke foto van ons. Die ik dan later leuk in een fotolijst kan doen.
Witte kerst: ja of nee? Ja lijkt me toch is een keertje leuk, lekker sneeuwpoppen maken op kerstavond. 
Kleuren in de kerstboom? Ja kleur is echt geweldig. Ik hou van veel kleur. Ook al zie je dat niet veel terug in de rest van mijn leven. Alleen toch vind ik een kleur in de kerstboom ook heel mooi en dan het liefst babyblauw dat is zo'n hele mooie frisse kleur.
Jurkjes of winterse truien? Winterse truien, deze zitten gewoon heel lekker warm. Jurkjes ben ik toch niet zo van alleen als er een speciale dag is. Zoals kerstmis.
Vroeg opstaan of uitslapen met Kerst? Het maakt eigenlijk niet zo heel erg uit iedereen is toch van plan om uit huis te gaan. Je kunt ook gewoon een leuke spelletjes dag doen dan naar een meubelboulevard te gaan. En dan is uiteindelijk uitslapen toch meer mijn ding.
Heb jij de tag ook gedaan? Plaats dan even een linkje hieronder. Ik zou hem graag willen lezen. 
Veel liefs, Maxine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten